تبیان، دستیار زندگی
شركت "ای او ال" تا ماه آینده ارائه رایگان پنج گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات به كاربران تمامی خدمات اینترنتی خود را آغاز می‌كند. به گزارش سایت اینترنتی "نیوزفكتور"، "ای او ال" از ماه سپتامبر به كاربران تمامی خدمات اینترنتی خود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

5 گیگابایت فضای رایگان برای كاربران اینترنت


شركت "ای او ال" تا ماه آینده ارائه رایگان پنج گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات به كاربران تمامی خدمات اینترنتی خود را آغاز می‌كند.

به گزارش سایت اینترنتی "نیوزفكتور"، "ای او ال" از ماه سپتامبر به كاربران تمامی خدمات اینترنتی خود، از جمله خدمات ایمیل و مسنجر معروف این شركت، پنج گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات اهدا می‌كند كه كاربران می‌توانند هر نوع فایل و اطلاعات را در آن ذخیره كرده و درصورت تمایل در دسترس سایر كاربران نیز قرار بدهند.

شركت "ای او ال" اعلام كرده‌است با راه‌اندازی این خدمات، تمامی كاربرانی كه عضو هر كدام از خدمات رایگان، از جمله ایمیل و مسنجر این شركت هستند می‌توانند بدون هیچ محدودیت همه انواع فایلهای رایانه‌ای از جمله فایلهای موسیقی، ویدئویی، عكس و یا اسناد رایانه‌ای را تا حجم  5گیگابایت برای سرورهای "ای او ال" ارسال كرده و در آنجا ذخیره كنند.

برخورداری از  5گیگابایت فضای رایگان بدین معناست كه هر كاربر می‌تواند به طور میانگین هزار و250فایل ام‌پی‌تری یا دو هزار عكس با كیفیت را با این روش در اینترنت ذخیره كند.

به گفته كارشناسان اینترنتی، بخش مهمی از درآمد شركت "ای او ال" از فروش اشتراكهای اینترنتی از نوع "دایل آپ" سرچشمه می‌گیرد كه با توجه به رونق اشتراكهای اینترنتی پرسرعت و كاهش طرفداران "دایل آپ"، این شركت در دو سال گذشته تا كنون 5 میلیون و 700 هزار نفر از مشتركان "دایل آپ" خود را از دست داده‌است.

"ای او ال" با توجه به همین مطلب و برای افزایش درآمدهای خود هم‌اكنون با تغییر سیاسیتهای كلی، به ارائه خدمات اینترنتی رایگان و درپی آن درآمدزایی از جلب آگهی‌های اینترنتی در خدمات رایگان ارائه شده، روی آورده‌است.

پنج گیگابایت فضای اینترنتی رایگان ذكر شده از ابتدای ماه سپتامبر برای كاربران خدمات اینترنتی "ای او ال" در دسترس خواهد بود.