تبیان، دستیار زندگی
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران، دیروز با حضور بیست و چهار بازیكن برگزار شد. ملی‌پوشان فوتبال ایران، در ادامه دومین روز از دور جدید تمرینات خود را در زمین چمن كمپ تیم‌های ملی حاضر شدند پرویز كماسی، غایب تمرین صبح امروز تیم ملی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادامه تمرینات تیم ملی با حضور لژیونرهای اماراتی

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران، دیروز با حضور بیست و چهار بازیكن برگزار شد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران، در ادامه دومین روز از دور جدید تمرینات خود را در زمین چمن كمپ تیم‌های ملی حاضر شدند

پرویز كماسی، غایب تمرین صبح امروز تیم ملی بود وكارگرم كردن بدن‌های بازیكنان بر عهده‌ی افشین پیروانی بود، در حالی كه كریم بوستانی با ابراهیم میرزاپوركار می‌كرد، منصور ابراهیم‌زاده، طالب‌لو، رحمتی و رودباریان را تمرین می‌داد كه دراین میان انگیزه‌ی بالای دروازه‌بان‌های حاضر در اردو و واكنش‌های خوب آنها، نوجوانان تماشاگر را سر ذوق آورده بود.

پس از آن كه بازیكنان بدن‌های خود را گرم كردند، پاس‌های تك ضرب، دو ضرب، آقا وسط و شوت به دروازه دیگر بخش تمرینات امروز تیم ملی بود. در پایان تمرین بازیكنان بار دیگر زیر نظر پیروانی، بدن‌های خود را سرد كردند.

ایمان مبعلی، بازیكنی بود كه پس از چند روز تمرین با تیم الشباب، به تمرینات تیم ملی بازگشت.

علیرضا عباسفرد و محرم نویدكیا دو بازیكن مصدوم تیم ملی بودندكه تنها كار فیزیوتراپی انجام دادند و به گفته‌ی پزشك تیم ملی، به طور قطع نویدكیا به بازی تیم ملی برابر سوریه نمی‌رسد.

فرهاد مجیدی و آرش برهانی دو لژیونر ایرانی حاضر در لیگ امارات هستند كه صبح امروز به تهران آمدند تا از عصر امروز تمرینات خود را با تیم ملی آغاز كنند.

نكته‌ای كه امروز نیز هم‌چون روزگذشته در تمرین تیم ملی مشاهده شد، محدودیت‌های فراوانی بود كه به دستور كادر فنی تیم ملی برای خبرنگاران ایجاد شده بود، به نحوی كه خبرنگاران حاضر در محل تمرین اجازه نیافتند به مربیان و بازیكنان نزدیك شوند.

و تنها نكته‌ی حاشیه‌ی این تمرین، حضور حدود دویست تماشاگر نوجوان در تمرین بود كه از شهر قزوین با سه دستگاه اتوبوس به كمپ آمده بودند تا ملی‌پوشان تیم ملی را تشویق كنند. آنها بیش از همه حسن رودباریان، همشهری خود را با سوت و دست، تشویق می‌كردند و هر بار كه او توپ مهاجمان را مهار می‌كرد، سر و صدای زیادی ایجاد می‌شد.

روز گذشته‌ خبری منتشر شد كه تیم ملی فردا (دوشنبه) در دیداری دوستانه با تیم نیروی زمینی بازی می‌كند؛ اما، بنابر اعلام كادر فنی این دیدار انجام نخواهد شد و ملی‌پوشان تنها سه‌شنبه ساعت 17 در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی امارات خواهد رفت.