تبیان، دستیار زندگی
ماجرای شكایت معاون اقتصادی باشگاه پیروزی از جواد كاظمیان، پس از صدور حكم جلب وی، با احتمال ممنوع الخروج شدن و احضار رسمی او به دادسرای عمومی وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است. محمد رضا عبدیایی، معاون باشگاه پیروزی كه به دلیل نش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باشگاه پرسپولیس به دنبال ممنوع الخروج كردن كاظمیان!


ماجرای شكایت معاون اقتصادی باشگاه پیروزی از جواد كاظمیان، پس از صدور حكم جلب وی، با احتمال ممنوع الخروج شدن و احضار رسمی او به دادسرای عمومی وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است.

محمد رضا عبدیایی، معاون باشگاه پیروزی كه به دلیل نشر اكاذیب و افتراء از‌ هافبك سابق تیم فوتبال پیروزی شكایت كرده است، پس از دریافت حكم جلب كاظمیان، خواستار رسیدگی قضایی به موارد مطرح شده در دادسرا با حضور شخص كاظمیان شده است.

دكتر مصطفی سعیدی، نماینده‌ی حقوقی معاون اقتصادی باشگاه پیروزی گفت: حكم جلب كاظمیان را گرفته ایم و دو بار خواستار ابلاغ شده‌ایم، تا او با حضور در دادسرا نسبت به اتهامات وارده پاسخگو باشد.

وی افزود: مقدمات كار برای ممنوع الخروج شدن كاظمیان در حال پیگیری است، به احتمال فراوان این حكم نیز به زودی ابلاغ می‌شود.

دكتر سعیدی تصریح كرد: فردا، دوشنبه ساعت 8 صبح در دادسرای عمومی‌شعبه‌ی میدان ونك، جلسه رسیدگی نسبت به شكایت مطرح شده تشكیل خواهد شد و كاظمیان ملزم به حضور در این جلسه است.

وی تاكید كرد: اگر كاظمیان در جلسه‌ی فردا حضور نیابد، با حكم جلب سیاری كه صادر شده است با همراهی ماموران كلانتری وی به دادگاه احضار خواهد شد، چرا كه آدرس محل سكونت این بازیكن تغییر كرده است و از نظر قانون وی متواری محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان كرد: اگر چنانچه ممنوع الخروج شدن كاظمیان پیش از حضور وی در تیم الشعب قطعی نشود، با توجه به روابط حقوقی كه با كشور امارات داریم در هر مكان و زمانی، می‌توانیم نسبت به جلب كاظمیان اقدام كنیم.