تبیان، دستیار زندگی
رئیس‌جمهور آمریکا تائید کرده است که دختران نوجوانش را از استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک منع می‌کند زیرا تمایل ندارد افراد غریبه مسائل خانوادگی آنها را بدانند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دختران اوباما از فیس بوک منع شدند


 رئیس‌جمهور آمریکا تائید کرده است که دختران نوجوانش را از استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک منع می‌کند زیرا تمایل ندارد افراد غریبه مسائل خانوادگی آنها را بدانند.

فیس بوک-اوباما

باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرده “چندان عاقلانه نیست”‌ که خصوصی‌ترین اطلاعات خصوصی زندگی خانوادگی وی در معرض دید عموم قرار گیرد. این در حالی است که بزرگ‌ترین دختر اوباما به نام “مالیا”‌ 13 ساله و از سن کافی برای استفاده از فیس‌بوک برخوردار است و خواهر کوچک وی به نام “ساشانیز”‌ 10 سال دارد.

اما باراک اوباما تاکید کرده که اجازه نمی‌دهد دخترانش به شبکه اجتماعی فیس‌بوک بپیوندند تا زمانی که چهار سال بزرگ‌تر شوند.

این اظهارنظر باراک اوباما مضحک به نظر می‌رسد چرا که خود به عنوان یکی از اعضای فعال این شبکه اجتماعی از آن استفاده می‌کند و با عضویت در فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی جوانان را تشویق می‌کند به نفع وی در انتخابات ریاست‌جمهوری رای دهند و تلاش دارد تا میلیون‌ها دلار حمایت مالی را جلب کمپین انتخاباتی خود سازد.

اوباما در نتیجه این فعالیت‌ها لقب “نخستین رئیس‌جمهور رسانه‌های اجتماعی”‌ را پیدا کرده است.

صفحه اوباما در فیس‌بوک که 24 میلیون نفر عضو پیدا کرده است از جمله بخش‌های کلیدی کمپین انتخاباتی وی برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده آمریکا به حساب می‌آید.

باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرده “چندان عاقلانه نیست”‌ که خصوصی‌ترین اطلاعات خصوصی زندگی خانوادگی وی در معرض دید عموم قرار گیرد

یکی از عکس‌هایی که در صفحه فیس‌بوک باراک اوباما، انتشار یافته وی را همراه یکی از دخترانش در دریا نشان می‌دهد.

فیس بوک-اوباما

اوباما در یک مصاحبه راز تفکر خود را از بابت ممنوع کردن عضویت دخترانش در فیس‌بوک اینگونه بیان کرد: چرا باید بخواهیم با افراد زیادی که نمی‌شناسیم روبه‌رو شویم در حالی که آنها از امور ما باخبر باشند؟ این مساله چندان عاقلانه نیست.

وی افزود: باید ببینیم که آنها (دختران من) چهار سال بعد چه احساسی خواهند داشت.

ظاهرا اوباما چند روز پیش که جدیدترین عکس رسمی خانوادگی خود را در صفحه‌اش منتشر کرد، دغدغه خاطر چندان از این بابت نداشته است.

این عکس باراک اوباما را نشسته در کنار همسرش میشل و دو دخترش نشان می‌دهد که همگی لبخند به لب دارند.

ذیل این عکس نوشته شده: “عکس پرتره جدید خانواده اوباما”‌. حدود 11 هزار نفر نیز در پایین این عکس نظر گذاشته‌اند.

بخش ارتباطات تبیان


منبع : ایران وب نیوز