تبیان، دستیار زندگی
تقویت می کنم دو مجموعه بزرگ ورزشی در تهران احداث می شوند تربیت بدنی نیروهای مسلح: قانون سرباز قهرمان را برای ارتقاء ورزش کشور تقویت می کنم قانون سرباز قهرمان در سطح نیروهای مسلح با هدف ارتقاء ورزش کشور تقویت می شود . سردار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قانون سرباز قهرمان را برای ارتقاء ورزش کشور تقویت می کنم

اولتیماتوم جدید سازمان تربیت بدنی به هفت فدراسیون ورزشی؛


تربیت بدنی نیروهای مسلح: قانون سرباز قهرمان را برای ارتقاء ورزش کشور تقویت می کنم

قانون سرباز قهرمان در سطح نیروهای مسلح با هدف ارتقاء ورزش کشور تقویت می شود . سردار " طایف نوروز" رئیس کل تربیت بدنی نیروهای مسلح کشوردرگفت و گویی ضمن اعلام این مطلب گفت: ما در سطح نیروهای مسلح کشور، قانون سرباز قهرمان را به صورت جدی دنبال می کنیم و درصدد تقویت آن برای ارتقاء سطح ورزش کشور هستیم، در این راستا سرمایه گذاری ویژه ای را در سطح یگان های تابعه سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، وزارت دفاع و بسیج انجام داده ایم.

سردار " طایف نوروز" درباره سیاست های کلی ورزش نیروهای مسلح گفت: سیاست های ما باید برای سازمان نیروهای مسلح کشور باشد و در این راستا ما از سیاست های فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در ورزش کشور تبعیت می کنیم و دستورات را جزء به جزء در رشته های مختلف در سطح وسیعی از نیروهای مسلح دنبال خواهیم کرد.

رئیس کل تربیت بدنی نیروهای مسلح کشور ، در خصوص مهارت های ورزش نیروهای مسلح به رشته های فعال این یگان اشاره کرد و گفت: ورزش در سطح نیروهای مسلح ، به عنوان یک تفریح و تفنن تلقی نمی گردد. بلکه نقش حیاتی را در شکست و پیروزی و حفظ تمامیت ارضی کشور ایفاء می کند. ورزش یک فرد نظامی با یک شهروند معمولی تفاوت های بسیاری دارد. ما در ورزش نیروهای مسلح ، ورزش رزمی و ورزش انفرادی مانند شنا، تیراندازی، دومیدانی، کوهنوردی و ورزش های نظامی مانند جهت یابی و چتر بازی و... را دنبال می کنیم.

سردار " طایف نوروز" در پایان به تدوین نظام ورزشی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: 5 سال پیش نظام ورزشی نیروهای مسلح به شکل اولیه تهیه شده و در حال حاضر مراحل تدوین نهایی نظام ورزش نیروهای مسلح در حال انجام است. در تعریف این نظام از نقطه نظرات سازمان ها و کارشناسان تربیت بدنی کشور بهره های بسیاری گرفته شده ، از جمله مباحث پیشرفت ورزش قهرمانی در سطح کشور و در سطح رقابت های بین المللی ، تشریح وبرنامه ریزی اولیه در اجرای اردوهای موثر و برگزاری مسابقات مقدماتی با تیم های ورزشی ارتش ها کشورهای مختلف صورت گرفته است.


"دو مجموعه بزرگ ورزشی در تهران احداث می شوند"

دو مجموعه ی جدید ورزشی شامل مجموعه ی ورزشی " گل گندم " که بر اساس معیارهای استاندارد یک مجموعه ورزشی- تفریحی شامل امکانات سنگ نوردی و ورزشهای مفرح دیگر طراحی و درمنطقه 17 تهران احداث می شوند.

" رحیم حیدریان " مسوول تربیت بدنی شهرداری این منطقه با اظهار مطلب فوق گفت: انشاءالله با عنایت مسوولان و تخصیص اعتبارات لازم ، این دو مجموعه ظرف 6 ماه آتی آماده بهره برداری و استفاده جوانان محروم جنوب شهر خواهد شد.