تبیان، دستیار زندگی
مورینیو: پیراهن سیزده برای بالاك است خوسه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی با دادن پیراهن شماره سیزده این تیم به میشائیل بالاك، بازیكن تازه وارد آبی‌های لندن ـ خشم ویلیام گالاس، مدافع فرانسوی این تیم را برانگیخت. گالاس كه فصل گذ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنجال بر سر پیراهن شماره سیزده چلسی؛

مورینیو: پیراهن سیزده برای بالاك است


خوسه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی با دادن پیراهن شماره سیزده این تیم به میشائیل بالاك، بازیكن تازه وارد آبی‌های لندن ـ خشم ویلیام گالاس، مدافع فرانسوی این تیم را برانگیخت.

گالاس كه فصل گذشته این پیراهن را بر تن می‌كرد اكنون خواستار پیراهن خود شده است. گالاس این خواسته را در حالی مطرح می‌كرد كه در پنج فصل گذشته همواره با پیراهن شماره سیزده در میدان حاضر شده است. برای همین هم او به مدیر برنامه‌هایش، پیر فرلو اطلاع داد كه خواسته‌اش را به آگاهی سران چلسی برساند.

فرلو در این باره گفت:« ممكن نیست بالاك پیراهن شماره سیزده را بپوشد. آن هم در حالی كه با ویلیام در این باره صحبتی داشته باشد.»

مورینیو در مقابل همه این حرف‌ها پیراهن شماره سیزده را به بازیكن آلمانی خود داد.

بالاك در این باره گفت:« هنگامی كه به چلسی آمدم، تقاضای پوشیدن پیراهن شماره سیزده را داشتم. اما، وقتی كه این پیراهن را به گالاس دادند، ناراحت شدم، با این حال پیراهن شماره نوزده را پوشیدم تا این كه دو روز پیش سرمربی پیش من آمد و به من گفت كه می‌توانم پیراهن شماره سیزده را بپوشم.»

جنجال بر سر شماره پیراهن، برگ برنده گالاس در گفت‌وگوی میان او با این باشگاه لندنی شده است. چرا كه گالاس تنها یك سال دیگر با «آبی‌ها» قرارداد دارد و سران باشگاه هم می‌خواهند او را در لندن نگه دارند. مشاوران رومان آبراموویچ، مالك ثروتمند چلسی با ارایه پیشنهادی چهار ساله و مبلغ دو برابر مقدار كنونی خواستار حضور گالاس در لندن شده‌اند. این درحالی است كه این مدافع فرانسوی تا كنون با تمدید پیش از موعد قرارداد خود موافقت نكرده است.

حضور نیافتن گالاس در تمرین‌های روز دوشنبه گذشته چلسی، واكنش مورینیو را در پی داشت. گالاس با ارایه گواهی پزشكی توضیح داد كه او به دلیل «سرخوردگی» ناشی از شكست در بازی پایانی جام جهانی برابر ایتالیا نزد پزشك رفته است.

مورینیو هم در مقابل با دادن پیراهن شماره سیزده به بالاك دراین باره گفت:« او با نیامدنش به باشگاه به همه بازیكنان بی‌احترامی كرده است و این برای من پذیرفتنی نیست.»