تبیان، دستیار زندگی
محل برگزاری دیدارهای مهم جام ملت های آسیا مشخص شد بانکوک میزبان بازی افتتاحیه جام ملت های آسیا در سال2007 / فینال در جاکارتا برگزار می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدارهای مهم رقابت های جام ملت های آسیای سال 2007...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فینال جام ملتهای 2007 کجا برگزار میشود؟


محل برگزاری دیدارهای مهم جام ملت های آسیا مشخص شد

بانکوک میزبان بازی افتتاحیه جام ملت های آسیا در سال2007 / فینال در جاکارتا برگزار می شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدارهای مهم رقابت های جام ملت های آسیای سال 2007 را مشخص کرد.

در مراسم اختتامییه کارگاه فدراسیون های میزبان جام ملت های آسیا که امروز در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد بانکوک به عنوان برگزارکننده دیدار افتتاحیه تعیین شد.

با شکوه ترین جام فوتبال آسیا که در این دوره با حضور 16تیم خواهد بود در روز 7 ژوییه 2007(16 تیر1386) در بانکوک تایلند افتتاح خواهد شد. بازی فینال جام ملت ها نیز روز 29 ژوییه 2007 ( 7 مرداد 1386) در شهر جاکارتای اندونزی برگزار می شود. دو دیدار نیمه نهایی بازی ها هم قرار شد در شهر های هانوی ویتنام و کوالالامپور مالزی برگزار شود.

این تصمیم بنا به شرایطی که AFC برای برگزاری بازی ها در نظر گرفته بود و توانایی و امکانات میزبانان اتخاذ شد. در این تصمیم گیری امکانات و تسهیلات میزبانان، شرایط امنیتی آنها ، علاقه مندی آنها به برگزاری این دیدارها و قدرت تامین هرکدام از چهار کشور در تامین شرایط حقوق تجارت در نظر گرفته شد.

محمد بن همام رئیس AFCدر پایان جلسه گفت: " جام ملت های آسیا اوج شکوه مسابقات فوتبال آسیاست. تیم ها در این بازی ها نهایت تلاش خود را می کنند و ما امیدواریم بتوانیم بهترین برگزاری تاریخ جام ملت ها را در همین دوره شاهد باشیم. عملی شدن این خواسته ها به تلاش و جدیت میزبانان بستگی خواهد داشت که باید از همین حالا شبانه روز پیگیر کارهای مربوطه باشند".

بن همام ادامه داد:" از اینکه تایلند متقاضی میزبانی بازی ها شد خوشحالم و به برگزاری حرفه ای سه بازی مهم دیگر جام ، دو بازی نیمه نهایی و فینال امید زیادی دارم. ما به این فدراسیون ها اعتماد زیادی داریم و مطمئنم که آنها شایستگی خود را نشان خواهند داد".

برنامه کامل مسابقات بعد از بررسی و تایید کمیته مسابقات AFC اعلام خواهد شد.