تبیان، دستیار زندگی
مراسم تجلیل از 110معلم پژوهنده در چهاردهمین برنامه اقدام پژوهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد و همچنین در سبزوار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیل از معلم های پژوهنده ی قم و سبزوار در هفته پژوهش

تجلیل از معلم های پژوهنده ی قم و سبزوار در هفته پژوهش

مراسم تجلیل از 110معلم پژوهنده در چهاردهمین برنامه اقدام پژوهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم، ضمن تقدیر از معلمان پژوهنده در عرصه تعلیم و تربیت اظهار داشت: پژوهش به معنای به روز نگهداشتن معلومات نیروی انسانی است که باید به یک فرهنگ تبدیل شود همچنانکه در فرهنگ و مکتب ما بر آن بسیار تأکید شده است
.

وی به ضرورت پژوهش در زندگی امروز اشاره کرد و گفت: معلمان از پیشگامان پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در استان قم هستند که می‌توانند در این زمینه الگوی مناسبی برای سایرین باشند.

حسن محرابی‌کیا افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش وپرورش، آموزش ضمن خدمت و به روز نگهداشتن معلومات نیروی انسانی است که در حال حاضر این معاونت در سه ناحیه ایجاد شده است و در یکی از نواحی به صورت کارشناسی مشغول به کار هستند.

وی خاطر نشان کرد:

استفاده از علم و تجهیزات فناوری در راستای بهبود کیفیت تعلیم و تربیت تنها از طریق پژوهش امکان‌پذیر است و این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره ‌کل آموزش و پرورش قم ابراز داشت: در هفت سال گذشته تعداد نفراتی که در برنامه اقدام پژوهی اداره‌کل آموزش و پرورش شرکت کرده بودند حدود 12 نفر بود اما امسال این تعداد به 400 نفر رسیده که تعداد زیادی از این افراد برگزیده استانی شدند و خانم اعظم زارع برگزیده کشوری شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان قم برگزار شد از 110 معلم پژوهنده برگزیده استانی و کشوری استان قم در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تجلیل شد.

تجلیل از معلم های پژوهنده ی قم و سبزوار در هفته پژوهش

و همچنین برترین های هفته پژوهش در دانشگاه تربیت معلم سبزوار نیز معرفی شدند

به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه تربیت معلم سبزوار از برترین های این دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

دکتر محمدجانفدا عضو هیئت علمی ریاضی محض با دارا بودن 11مقاله خارجی و8مقاله کنفرانسی توانست در هفته پژوهش رتبه مقاله برتر را از آن خود نماید

دکتر احمدفتوحی نسب عضو هیئت علمی ادبیات فارسی به عنوان ویراستارنمونه معرفی شد

دکتر یعقوب زنگنه عضو هیئت علمی جغرافیا به عنوان نویسنده کتاب برتر در خصوص کتاب اقتصادشهری که توانست در مدت2سال به چاپ دوم برسد معرفی شود.

همچنین از علی زرقانی به عنوان مدیرنمونه در همکاری با معاونت پژوهشی تقدیر به عمل آمد

از دانشجویان برتر این دانشگاه نیزمی توان به فرزانه فروزش-ایمان عباس پور -زهرابیگ زاده اشاره کرد.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان

تنظیم: اعظم اژدری