تبیان، دستیار زندگی
كادر فنی مرا در مقابل عمل انجام شده قرار داد امورباشگاه پرسپولیس دردست هان ومحسنی است جواد كاظمیان با قراردادی یك ساله به الشعب امارات پیوست. كاظمیان درباره‌ی این انتقال ناگهانی گفت:« خودم هنوز نمی‌دانم چه كاری كرده‌ام. هنو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاظمیان: حالا هان برود كسانی راكه دوست داشت بیاورد!


كادر فنی مرا در مقابل عمل انجام شده قرار داد
امورباشگاه پرسپولیس دردست هان ومحسنی است

جواد كاظمیان با قراردادی یك ساله به الشعب امارات پیوست.

كاظمیان درباره‌ی این انتقال ناگهانی گفت:« خودم هنوز نمی‌دانم چه كاری كرده‌ام. هنوز در این شوك هستم.»

بازیكن تیم ملی ایران دلیل این انتقال را این چنین توضیح داد:« نمی‌خواهم بگویم كه مشكل مالی نداشتم اما، هر جوری بود مانند چند سال گذشته با آن كنار می‌آمدم. مشكل من چیز دیگری بود. سوال من این است بازیكنانی مانند كاویانپور، انتظاری و انصاریان به بهانه‌های مختلف كادر فنی از تیم جدا شده‌اند و كسان دیگری جایشان را گرفتند. چرا كار باید به جایی برسد كه انصاریان پس از چند سال بازی كردن در پرسپولیس از استقلال سر دربیاورد یا انتظاری به راه‌آهن برود؟ البته این نقل و انتقالات در همه جای دنیا طبیعی است اما، مساله در پرسپولیس فرق می‌كرد.»

پرسپولیس كه در این فصل نقل و انتقالات پرتكاپو بوده است اكنون بازیكن خوبی را از دست داد. كاظمیان ادامه داد:« معاون مالی باشگاه (عبدیایی) به من چك‌های قلابی داد كه هیچ اعتباری نداشتند. اما، من هیچ چیز نگفتم چون یك سال بود كه این پول را طلب داشتم و می‌دانستم كه یك روز پول قراردادم را می‌گیرم.»

جواد كاظمیان درباره‌ی مدیریت باشگاه گفت:« هیچ گلایه‌ای از انصاری‌فرد ندارم. كارنامه‌ی وی برای همه روشن است. او در زمینه‌ی قراردادم همه‌ی تلاشش را كرد. اما، نمی‌دانم چرا امروز باشگاه را به دست كسانی مانند هان یا خشایار محسنی داده‌اند. همه می‌دانند كه چه علاقه‌ای به پرسپولیس دارم. از بوخوم وكایزرسلاترن پیشنهاد داشته‌ام. اما، دوست داشتم در پرسپولیس بمانم چرا كه پیش از هر چیزی به خانواده‌ام نزدیك بودم و این مهم‌ترین نكته بود. در ضمن می‌دانستم كه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و ما شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی داریم اما، این اتفاق رخ نداد.»

آری هان سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگو‌هایش به این كه كاظمیان هم می‌تواند باشگاه را ترك كند اشاره كرده بود. نماینده‌ی ایرانی جدید فوتبال امارات درباره‌ی این اظهار نظر مربی هلندی به ایسنا گفت:« مشكلی نیست من هم رفتم. اكنون آنها بروند كسانی را كه دوست دارند بیاورند. تنها نمی‌دانم چرا ابهت باشگاهی مانند پرسپولیس باید به دست واسطه‌ای پایین بیاید.»

نكته‌ی جالب این است كه كاظمیان از این انتقال راضی نیست:« راضی نیستم. دوست داشتم بمانم اما، می‌دانستم اگر بمانم در آینده با هان به مشكل برمی‌خورم.»

جواد كاظمیان در پایان به هواداران پرسپولیس هم پیامی داد:« از آنها می‌خواهم من را ببخشند. كادر فنی با رفتارش من را در مقابل عمل انجام شده قرار داد. مطمئن هستم كه روزی برمی‌گردم.»