تبیان، دستیار زندگی
هامبورگ در جستجوی رهبر در میدان شكست دو بر یك هامبورگ برابر وردربرمن در چهارچوب دیدارهای جام اتحادیه باشگاه‌های آلمان نشان داد كه در این تیم باید «سلسله مراتب» جدیدی حكمفرما شود. روزنامه‌ی آلمانی TAGESSPIEGEL در گزارشی از ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توهین ده یونگ علیه «كیا»!

هامبورگ در جستجوی رهبر در میدان


شكست دو بر یك هامبورگ برابر وردربرمن در چهارچوب دیدارهای جام اتحادیه باشگاه‌های آلمان نشان داد كه در این تیم باید «سلسله مراتب» جدیدی حكمفرما شود.

روزنامه‌ی آلمانی TAGESSPIEGEL در گزارشی از هامبورگ پس از شكست و حذف این تیم در دیدار برابر حریف شمالی خود نوشت: «هامبورگ در جستجوی «رهبری» تازه می‌گردد.»

این روزنامه با اشاره به صحنه‌ی اخراج نایجل ده یونگ، بازیكن هلندی هامبورگ در این دیدار نوشت: «نایجل ده‌یونگ نگاه كوتاهی داشت. چهره او نشان می‌داد كه او مستاصل شده است. او اكنون به خوبی می‌داند كه یورش خطرناك به سوی توپ با اخراج از میدان توام است. او پاس می‌دهد اما، بیست متر جلوتر! نتیجه آن شد كه بازیكن وردربرمن صاحب توپ شد. در این میان او دشنام‌های خود را نثار مهدی مهدوی‌كیا می‌كند. چرا كه به عقیده ده یونگ، مهدی در زمان لازم از سمت راست حركت نكرده بود. این صحنه نشان می‌دهد كه هامبورگ در زمین از رهبری لازم برخوردار نیست تا بتواند فصلی موفق همانند سال گذشته را داشته باشد.

توماس دال در پایان بازی با گفتن این سخنان، خود و هواداران هامبورگ را تسلی داد:« شاهد بودید كه همیشه چیزهایی برای یادگیری وجود دارد.»

به نوشته‌ی TEGESSIEGEL این مشكل زمانی رخ نمود كه جمعی از بازیكنان باتجربه و بزرگ هامبورگ این تیم را ترك كردند. اگرچه بازیكنان تازه وارد هامبورگ تاكنون عملكرد بدی نداشته‌اند اما، تجربه و بزرگی بازیكنانی چون فن بویتن، باربارز و باینلیش چیزی نیست كه براحتی بتوان آن را به دست آورد.در هامبورگ حكمفرمایی یك نوع «سلسله مراتب» جدی به نظر می‌رسد. این تیم شمالی آلمان یك هفته دیگر بوندس‌لیگای جدید را باید آغاز كند و بازی حساس برابر اوساسونای اسپانیا هم دیگر بازی مهم پیش روی جوانان این تیم است.»

هامبورگ چهارشنبه آینده پذیرای اوساسونای اسپانیا خواهد بود.