تبیان، دستیار زندگی
برنامه ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره‌ آموزش کوتاه مدت رشته‌های روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی از تاریخ 17/10/90 با تسهیلات ویژه برای اعضای تحریریه‌های مطبوعات در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با همکاری مؤسسه مطبوعاتی نشرآوران آغاز می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام دوره‌‌های آموزش کوتاه مدت روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی

خبرنگاری و مطبوعات

برنامه ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره‌ آموزش کوتاه مدت رشته‌های روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی از تاریخ 17/10/90 با تسهیلات ویژه برای اعضای تحریریه‌های مطبوعات در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با همکاری مؤسسه مطبوعاتی نشرآوران آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، این کلاس‌ها در دو نیمسال تحصیلی و هر نیمسال به مدت 16 هفته در قالب 10 واحد دانشگاهی با ارائه پنج درس کاربردی به شرح جدول زیر ارائه می‌شوند.(قابل توجه: درس شیوه نگارش در مطبوعات به عنوان پیش‌نیاز ارائه می‌شود که گرفتن نمره قبولی در آن درس اجباری است، اما در معدل تأثیری ندارد.)

علاقه‌مندان با در دست داشتن مدارک لازم حداکثر تا تاریخ 28/10/90 از ساعت 9 الی 14 برای ثبت‌نام اولیه و مصاحبه به این دفتر مراجعه کنند.

داوطلبان پس از پایان موفقیت‌آمیز دوره، گواهی معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت می‌کنند.

تذکر:  پذیرش نهایی از بین داوطلبان بر اساس اولویت میزان تحصیلات، نوع رشته تحصیلی و سوابق شغلی، ارائه معرفی‌نامه و نمونه کار مطبوعاتی و موفقیت در مصاحبه حضوری خواهد بود.

مدارک لازم جهت انجام مصاحبه: (مقتضی است مراجعان شخصاً مدارک ذیل را جهت مصاحبه حضوری ارائه نمایند.)

1.    کارت ملی و شناسنامه

2.    فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی:

الف) رشته گرافیک مطبوعاتی: برای شاغلان در مطبوعات و روابط‌عمومی‌ها و دفاتر تبلیغاتی، حداقل فوق دیپلم و برای داوطلبان آزاد، لیسانس یا دانشجوی دوره کارشناسی.

ب )  رشته روزنامه‌نگاری: برای شاغلان در مطبوعات و روابط‌عمومی‌ها حداقل دانشجوی کارشناسی و برای داوطلبان آزاد، مدرک کارشناسی.

3.    ارائه معرفی‌نامه و نمونه کار برای داوطلبان شاغل در مؤسسات مطبوعاتی، روابط‌عمومی‌ها، مراکز خبری و تبلیغاتی الزامی است.

4.    حداکثر سن برای داوطلبان آزاد در هر دو رشته 45 سال می‌باشد.

5.    پذیرفته شدگان در هر رشته مبلغ 000/700 ریال شهریه بابت هر ترم پرداخت خواهند کرد.

6.    برای شاغلان در تحریریه مطبوعات با ارائه معرفی‌نامه و کارت خبرنگاری معتبر از مؤسسه ذیربط 25% تخفیف ویژه در شهریه منظور می‌شود.

لازم به ذکر است مراجعان باید شخصاً مدارک را ارئه دهند تا مصاحبه حضوری با آنها انجام شود.

نشانی دفتر:  تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم غربی، شماره 11، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، طبقه سوم، معاونت آموزشی ،تلفن: 88738564-88730413 ، آدرس اینترنتی  www.rasaneh.org

تنظیم: هومن بهلولی