تبیان، دستیار زندگی
زندان معنوی روح‌الله هستند خداوند یكی پس از دیگری ثمرات خون شهدای دفاع مقدس را به ما نشان می‌دهد رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: نیروهای حزب‌الله همان فرزندان معنوی روح‌الله هستند. سردار سرتیپ پاسدارف میرفیص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سردار باقرزاده:

نیروهای حزب‌الله همان فرزندان معنوی روح‌الله هستند

خداوند یكی پس از دیگری ثمرات خون شهدای دفاع مقدس را به ما نشان می‌دهد

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: نیروهای حزب‌الله همان فرزندان معنوی روح‌الله هستند.

سردار سرتیپ پاسدارف میرفیصل باقرزاده كه در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های مختلف كشور در محل این اداره سخن می گفت، با اشاره به مطلب بالا افزود: شهدا و نیروها حزب‌ا... فرزندان معنوی امام (ره) محسوب می‌شوند و حمایت از آنها، عمل به آرمانها و وصایای ائمه و امام (ره) شهداست.

سردار باقرزاده بر تقویت و بهبود فضای حاكم بر جامعه در حمایت از نیروهای حزب‌ا.. و مردم لبنان تاكید كرد و افزود: دفاع از كشور اسلامی طبق فتوای مجتهدین واجب است و اقدام عملی منسجم و قابل قبول از مهم‌ترین وظایف ما در این راستا به شمار می‌رود.

وی ترس اتهام حمایت از تروریسم را یكی ازعلت‌های اصلی عدم حمایت برخی از كشورها از حزب‌ا... عنوان كرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها كشورهای اسلامی در حمایت از جریان مقدس حزب‌ا... استفاده كرد.

سردار باقرزاده دفاع مردم لبنان و حزب‌ا.. را از بركات خون شهدای دفاع مقدس كشورمان دانست و افزود: طبق فرمایشات امام (ره)، دفاع ما آزادسازی فلسطین را در برخواهد داشت، این معنی هم اكنون مقدماتش در لبنان و فلسطین فراهم شده است چرا كه خداوند یكی پس از دیگری ثمرات خون شهدای دفاع مقدس را به ما نشان می‌دهد.

وی همچنین حمایت معنوی و مادی همه سازمان‌ها و نهادها و مردم را از ملت مظلوم لبنان و فلسطین خواستار شد و بر ادامه حمایت بیشتر رسانه‌ای كشور تاكید كرد.

در ادامه، برنامه‌های هفته دفاع مقدس مورد بررسی كارشناسی قرار گرفت.

لینک :

گفت و گو با سردار باقر زاده (1)

گفت و گو با سردار باقرزاده (2)

گفت و گو با سردار باقر زاده (3)

درك جایگاه شهداء نیازمند معرفت است