تبیان، دستیار زندگی
در روزهای اخیر اخبار مختلفی در مورد تیم استقلال تهران عنوان شده است كه قائم مقام این باشگاه به تمامی این موارد پاسخ داد و این حواشی را برای هواداران شفاف سازی كرد. علی نظری جویباری، سرپرست و قائم مقام تیم استقلال تهران كه د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین وضعیت استقلال از زبان سرپرست این تیم


در روزهای اخیر اخبار مختلفی در مورد تیم استقلال تهران عنوان شده است كه قائم مقام این باشگاه به تمامی این موارد پاسخ داد و این حواشی را برای هواداران شفاف سازی كرد.

علی نظری جویباری، سرپرست و قائم مقام تیم استقلال تهران كه در فصل نقل و انتقالات فوتبال این مسئولیت را هم بر عهده گرفته است گفت: فوتبال ما به سمت حرفه‌ای شدن حركت می‌كند و لیگ حرفه‌ای نیازمند بازیكنان حرفه‌ای با مبلغ قرار دادهای بالا است و ما در این لیگ حرفه ای درحال بستن یك تیم حرفه‌‌ای با كمك كادر فنی تیم هستیم .

وی افزود: ما دوست نداریم در مطبوعات جنجال كنیم و دنبال حواشی نیستیم و تنها توقعات سازمان تربیت بدنی را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما در نقل و انتقالات جایی را برای جذب علی علیزاده نگه داشته بودیم و نمی توانیم به هیچ عنوان او را از دست بدهیم.

نظری جویباری در مورد جنجال در مطبوعات تصریح كرد: یكی از دلایل كار ما این است كه نمی‌خواهیم قیمت بازیكنان را كاذب بالا ببریم و بازار بازیكنان را آشفته كنیم.

وی اضافه كرد: من به امیر قلعه نوعی و صمدمرفاوی تبریك می‌گویم زیرا كه واقعا بازیكنان بزرگ و بازیكنان خوبی را انتخاب و به ما معرفی كردند تا ما آنان را جذب كنیم. بعضی بازیكنان با ما قرار داد داخلی می‌بندند و چند جلسه‌ای با ما تمرین می‌كند و بعد به تیم دیگری می‌پیوندند و شاید هم این كار فریب باشگاه‌های دیگر باشد.

وی اضافه كرد: كادر فنی استقلال روی احساسات یار جذب نمی‌كنند و بلكه فقط به كار و حرفه‌ی بازیكنان توجه می‌كنند و سپس به جذب آنها اقدام می‌كنیم .

نظری جویباری در مورد عباس اقایی گفت: ما به طور مشخص با عباس اقایی وارد مذاكره شدیم و با پیش پرداخت با او قرار داد داخلی تنظیم كردیم اما او به تیم دیگری رفت و ما از این كار او شكایت كرده ایم اما هنوز رسیدگی در این مورد صورت نگرفته است.

وی در مورد مجتبی جباری بازیكن تیم استقلال اعلام كرد: جباری تا مرداد ماه 86 با ما قرار داد دارد و جدایی او از استقلال منوط بر اجازه مسئولان تیم است كه به دلیل كارشكنی جباری از او و پرسپولیس به طور جدی شكایت كرده‌ایم باشگاه پرسپولیس نیز برای خرید بازیكن باید با مسئولان باشگاه مذاكره می‌كرد و با جباری قرار داد امضاء نمی‌كرد.

وی ادامه داد: ما دوست داریم جباری در استقلال بماند زیرا بازیكن خوبی است ولی او در این آشفته بازار تیم به دلیل مسائل مالی با پرسپولیس قرار داد داخلی بسته است.

جویباری تصریح كرد: همه می‌دانند این مسائل فقط مالی است و مسئله مالی باشگاه این مشكلات را بوجود آورده است ولی بازیكنان باید بدانند كه تیم هیچ پولی ندارد چون اگر پول داشت پاداش قهرمانی پارسال بازیكنان را می دادیم.

وی اضافه كرد: ما در تیم استقلال 25 بازیكن دیگر همانند جباری داریم آنها هم مثل او پول می‌خواهند و توقع دارند مسئولان به مسائل آنها رسیدگی كنند ولی آنها حرمت باشگاه را نگه داشتند و تنها به خاطر پول دست به هر كاری نمی‌زنند.

نظری جویباری خاطرنشان كرد: ما مشكل مالی وحید طالب لو را نیز حل می‌كنیم و او را حتما برای فصل آینده در تیم نگه می‌داریم.