تبیان، دستیار زندگی
از سوی رئیس کمیته فوتسال اعضای پنج نفره کمیته فنی فوتسال کشور انتخاب و معرفی شدند. از سوی عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال کشورمان سید مهدی ابطحی ، محمود خوراکچی ، علی صانعی ، محمد ناظم الشریعه و امیر شمسایی به عنوان اعضای ک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی تیم ملی فوتسال ایرانی است


از سوی رئیس کمیته فوتسال اعضای پنج نفره کمیته فنی فوتسال کشور انتخاب و معرفی شدند.

از سوی عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال کشورمان سید مهدی ابطحی ، محمود خوراکچی ، علی صانعی ، محمد ناظم الشریعه و امیر شمسایی به عنوان اعضای کمیته فنی فوتسال انتخاب و معرفی شدند. این کمیته قرار است با زیر نظر بردن عملکرد تیم ملی و سرمربی این تیم گزارش های خود را به رئیس کمیته فوتسال ارائه دهد.

اما پس از برگزاری جلسه میان مربیان و مدیران باشگاههای کشورمان در که روز دوشنبه هفته گذشته در تهران برگزار شد با رای گیری میان 14 مربی لیگ برتر، حسین شمس با 12 رای از این جلسه و با اکثریت قاطع آراء به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. ضمن اینکه دو رای دیگر به نام خوراکچی سرمربی تام ایران خودرو و سرمربی شن سا ساوه رقم خورد.

البته هنوز از سوی رئیس کمیته فوتسال خبر حضور شمس به عنوان سرمربی تیم ملی تایید نشده است اما ظاهرا مذاکراتی با وی صورت گرفته و توافقات نهایی نیز حاصل شده است. به احتمال فراوان شمس دو روز ابتدایی هفته را به سرمربیگری تیم ملی اختصاص خواهد داد و در سایر روزها کار خود را در باشگاه علم و ادب دنبال خواهد کرد.