تبیان، دستیار زندگی
سایت Bleacher Report در گزارشی از کریم انصاریفرد به عنوان یکی از بهترین استعدادهای فوتبال جهان یاد کرده که کسی از او چیزی نشنیده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فرد در حوالی بزرگان فوتبال


سایت Bleacher Report در گزارشی از کریم انصاریفرد به عنوان یکی از بهترین استعدادهای فوتبال جهان یاد کرده که کسی از او چیزی نشنیده است.
این بازیکن که مورد توجه تیم فوتبال بروسیا دورتموند است به مانند خاویر هرناندز منچستریونایتد و جک ویلشر آرسنال یکی از ستارههای در حال ترقی است. انصاریفرد بهترین بازیکن فوتبال جهان است که شما در خصوص او چیزی نشنیده‌اید.

کریم انصاری فرد

این بازیکن 21 ساله تیم سایپا که در لیگ فوتبال ایران بازی می‌کند از سوی علی دایی به فوتبال معرفی شد. در کنار دورتموند که با 5 میلیون یورو خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن بود، تیمهای اورتون انگلیس و رابین کازان روسیه هم این بازیکن را می‌خواستند. استوابخارست رومانی نیز با 200 هزار یورو در نیم فصل خواستار به خدمت گرفتن انصاریفرد بود که باشگاه ایرانی با انتقال او مخالفت کرد.

"یوسف فرح" نویسنده ستون Bleacher Report در ادامه نوشت: انصاریفرد یکی از آن استعدادهایی است که در این لحظه به دلیل خدمت سربازی در اروپا بازی نمی‌کند با وجود این زمان زیادی طول نخواهد کشید که این بازیکن سر از یک تیم مطرح اروپایی درخواهد آورد.

رکورد گلزنی انصاریفرد با 40 گل در 107 بازی چندان جالب نیست با این حال باید گفت او یکی از مستعدترین گلزنهاست. انصاریفرد دیگران را به یاد خاویر هرناندز می‌اندزد، توانایی توپ دزدی "رود فن نیستلروی" را دارد، می‌تواند مانند "هنریک لارسن" روبه‌جلو حرکت کند و تکنیک مهاجمی چون "وین رونی" را در اختیار دارد. انصاریفرد حیله گری "نیمار" را هم در خود دارد.

انصاریفرد این توانایی را دارد که به یکی از برترین گلزنان باشگاههای اروپایی تبدیل شود. این بازیکن در لیگی بازی می‌کند که در میان لیگهای جهان گل زدن در آن کار بسیار دشواری است. سپاهان فصل گذشته در حالی قهرمان این لیگ شد که از 34 بازی فقط 56 گل به ثمر رساند.

این بازیکن 21 ساله در 25 بازی ملی که برای تیم ایران انجام داده هفت گل به ثمر رسانده است و در حالیکه دو تیم پرسپولیس و استقلال خواستار به خدمت گرفتن او هستند به سایپا وفادار باقی مانده است

انصاریفرد فصل گذشته از 29 بازی که با پیراهن سایپا در لیگ ایران انجام داد، 20 گل به ثمر رساند و این بیش از نیمی از گلهایی بود که سایپا در طول فصل به ثمر رساند. تیم سایپا در رده یازدهم به کار خود در رقابتهای لیگ برتر پایان داد و این موضوع فشار روانی زیادی بر روی این بازیکن وارد کرد. انصاریفرد در حال حاضر با به ثمر رساندن 6 گل برترین گلزن تیمش در فصل حاضر است.

این بازیکن 21 ساله در 25 بازی ملی که برای تیم ایران انجام داده هفت گل به ثمر رسانده است و در حالیکه دو تیم پرسپولیس و استقلال خواستار به خدمت گرفتن او هستند به سایپا وفادار باقی مانده است. اکنون سوال اینجاست که آیا انصاریفرد علی دایی بعدی است و یا بیشتر به رود فن نیستلروی شباهت دارد؟

بخش ورزشی تبیان


منبع :مهر