تبیان، دستیار زندگی
در شرایطی كه آخرین پیروزی راه آهن با علی دایی به ‌١١٢ روز پیش بر می‌گردد، این تیم به پرسپولیسی رسیده كه حال و روز خوشی ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنگ دایی با سرخ ها بدون حمید


در شرایطی كه آخرین پیروزی راه آهن با علی دایی به ‌112 روز پیش بر می‌گردد، این تیم به پرسپولیسی رسیده كه حال و روز خوشی ندارد.

پرسپولیس - راه آهن

هر چند بر اساس برنامه اعلام شده باید فردا تمامی ‌18 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر هفته هفدهم و پایانی نیم فصل را پشت سر بگذارند، اما به خاطر رویارویی سرخابی‌های تهران در داربی این برنامه دچار تغییراتی شد كه بر این اساس پرسپولیس و راه‌آهن باید در چارچوب هفته شانزدهم در ورزشگاه آزادی و از ساعت ‌16:15 به مصاف هم بروند. دیداری كه می‌تواند از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت باشد.

هر چند علی دایی منتظر رویارویی با حبیب كاشانی و حمید استیلی بود، اما پرسپولیس آنقدر بد نتیجه‌ گرفت كه این دو در میانه‌های راه از پرسپولیس جدا شدند. البته علی دایی هم تیمش فوق العاده‌ بد نتیجه‌ گرفته است. كسب تنها یك برد در ‌15 بازی، ‌11 تساوی و سه باخت كارنامه بسیار بدی برای تیم دایی است؛ تیمی كه آخرین و تنهاترین بردش به دوم شهریور بر می‌گردد و اگر دایی نتواند در مصاف فردا هم پیروز شود، می‌توان گفت كه تیمش یك فصل است كه به پیروزی نرسیده و این نمی‌تواند برای راه‌آهن نتیجه خوبی باشد.

البته این تنها دیدار معوقه از هفته شانزدهم است و سایر دیدارها كه روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود، آغاز هفته هفدهم خواهد بود كه شاید مهم‌ترین آن دیدار صبای قم برابر فجر سپاسی باشد. دیداری كه می‌تواند تا حدودی تكلیف بالای جدول را مشخص كند.

هر چند علی دایی منتظر رویارویی با حبیب كاشانی و حمید استیلی بود، اما پرسپولیس آنقدر بد نتیجه‌ گرفت كه این دو در میانه‌های راه از پرسپولیس جدا شدند. البته علی دایی هم تیمش فوق العاده‌ بد نتیجه‌ گرفته است

سایر دیدارهای هفته هفدهم روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

** برنامه‌های لیگ برتر

* پنجشنبه ‌24/9/9 

راه‌آهن ـ پرسپولیس (هفته شانزدهم)

صبای قم ـ فجر سپاسی، ساعت ‌15

ذوب آهن ـ مس كرمان، ساعت ‌15

* جمعه ‌25/9/9 

ملوان انزلی ـ تراكتورسازی، ساعت ‌15

مس سرچشمه ـ سپاهان ، ساعت ‌15

صبای قم ـ فجر سپاسی، ساعت ‌15

بازی های لیگ برتر را اینجا پیش بینی کنید.

اسامی برندگان پیش بینی لیگ برتر پس از پایان بازی های نیم فصل اعلام خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان

منبع :ایسنا