تبیان، دستیار زندگی
راتلو گفت که طبق مصوبه ستاد شورای هماهنگی شورای مواد مخدر کارآفرینانی که از نیروی کار معتادان موفق در ترک اعتیاد استفاده کنند، تسهیلات دولتی به آنان ارائه می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اشتغال به شرط ترک اعتیاد


براتلو گفت که طبق مصوبه ستاد شورای هماهنگی شورای مواد مخدر کارآفرینانی که از نیروی کار معتادان موفق در ترک اعتیاد استفاده کنند، تسهیلات دولتی به آنان ارائه می‌شود.

اعتیاد

صفرعلی براتلو معاون سیاسی اجتماعی و سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران در گفت وگو با فارس، با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت که این ستاد امروز با حضور استاندار، فرمانداران استان تهران و جمعی از مسئولان ذیربط در شرکت رویال آسایش شهرستان اسلام شهر تشکیل شد.

وی با اشاره به جذب 80 معتاد پاک شده توسط شرکت رویال آسایش تصریح کرد که در جلسه سه شنبه 22 آذر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران مقرر شد که شرکت رویال آسایش کارگران خود را با حمایت دولت از میان معتادینی که موفق به ترک اعتیاد شدند به 300 نفر افزایش دهد.

سرپرست معاونت امنیتی استان تهران همچنین با بیان اینکه عملکرد شرکت رویال آسایش به عنوان یک الگو به همه شهرستان‌های استان تهران ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معتادینی که در مراکز بازپروری پس از ترک اعتیاد و بازگشت به جامعه دوباره به مواد مخدر آلوده می‌شدند در جلسه امروز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار شد کارآفرینان شناسایی شوند تا آن دسته از معتادانی که موفق به ترک اعتیاد می‌شوند پس از آزادی در این کارخانجات مشغول به کار شوند و دوباره به مواد مخدر آلوده نشوند.

در جلسه امروز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار شد کارآفرینان شناسایی شوند تا آن دسته از معتادانی که موفق به ترک اعتیاد می‌شوند پس از آزادی در این کارخانجات مشغول به کار شوند و دوباره به مواد مخدر آلوده نشوند

براتلو تاکید کرد: همچنین در جلسه ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای تامین شغل معتادانی که موفق به ترک اعتیاد می‌شوند مصوب شد بانک‌ها تسهیلاتی از بخش بنگاه‌های زودبازده به کارآفرینانی که معتادین ترک اعتیاد کرده را استخدام می‌کنند ارائه شود.

بخش اجتماعی تبیان


منبع :جام جم