تبیان، دستیار زندگی
مهدی مهدوی‌کیا در دیدار خیریه و دوستانه تیم منتخب هامبورگ مقابل یاران رونالدو و زیدان نمایش بسیار خوبی داشت و یک پاس گل هم داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش مهدوی‌کیا مقابل ستارگان


 مهدی مهدوی‌کیا در دیدار خیریه و دوستانه تیم منتخب هامبورگ مقابل یاران رونالدو و زیدان نمایش بسیار خوبی داشت و یک پاس گل هم داد.
مهدوی کیا

در این دیدار که در حضور بیش از 24 هزار تماشاگر ورزشگاه "ایمتک" شهر هامبورگ برگزار شد کاپیتان اسبق تیم ملی با شماره هفت در ترکیب اصلی تیم منتخب هامبورگ به میدان رفت.

او در همان دقایق اولیه بازی بار دیگر ارزشهای خود را ثابت کرد. مهدی در دقیقه هشت بازی پاس گل نخست تیمش را برای "ملادن پتریچ" مهیا کرد، پتریچ هم سانتر زیبای مهدی را با یک ضربه سر چکشی زیبا وارد دروازه "فابین بارتز" کرد.

در این دیدار بار دیگر بعد از چهار سال نام مهدی از سوی هواداران هامبورگ در ورزشگاه خانگی این تیم به گوش می‌رسید، او که بازهم با پیراهن شماره هفت برای تیم سابقش بازی کرد.

مهدوی کیا

کیا در 45 دقیقه نخست بازی که در میدان بود عملکرد بسیاری خوبی داشت و در بین دو نیمه تعویض شد. این دیدار با نتیجه 5 بر 4 به سود یاران رونالدو و زیدان به پایان رسید.

گلهای این دیدار را ملادن پتریچ (8)، زی روبرتو (18)، تومانس رینکون (63) و هیونگ مین سون (89) برای هامبورگ و دروگبا (22)، رونالدو (27)، خوان کاپدویا (39)، میشل سالگادو (59) و لوئیز فیگو (72) برای تیم یاران زیدان و رونالدو به ثمر رساندند.

مهدوی کیا هشت سال پیراهن هامبورگ را بر تن کرد و یکی از محبوبترین بازیکنان این تیم نزد هواداران محسوب می‌شود.

وقتی مهدی هامبورگی ها را غافلگیر کرد

مهدی مهدو‌ی‌کیا که برای دیدار خیریه منتخب هامبورگ مقابل یاران رونالدو و زیدان به آلمان سفر کرده بود در مراسمی که قبل از برگزاری این دیدار برگزار شد جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2003 را به موزه باشگاه هامبورگ اهدا کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهدوی‌کیا که در سال 2003 بهترین بازیکن سال آسیا شد به دلیل هشت سال حضور در هامبورگ وفاداری‌اش را به این تیم نشان داد و این جایزه ارزشمند را تقدیم به باشگاه سابقش کرد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به آلمان اعلام کرده بود از اینکه مسئولان هامبورگ قدر زحماتش را دانسته‌اند و در این دیدار خیریه او را دعوت کرده‌اند، خوشحال است.

مهدوی کیا شب گذشته در دیدار دوستانه منتخب هامبورگ - یاران زیدان و رونالدو مقابل بزرگانی همچون رونالدو، زیدان، فیگو و دروگبا به میدان رفت و پاس گل نخست هامبورگ را برای ملادن پتریچ مهیا کرد. این بازی در پایان به برتری 5 بر 4 یاران زیدان و رونالدو انجامید.

بخش ورزشی تبیان

منبع :مهر