تبیان، دستیار زندگی
حدوداَ یک ماه پیش بود کتابخانه ی مدرسه ما افتتاح شد. معاون پرورشی مدرسه (آقای ایرانپور) با سعی و کوشش زیاد و اتنخاب مسئول برای کتابخانه، باعث شروع کار کتابخانه شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح کتابخانه مدرسه راهنمایی اندیشه فرهنگیان اصفهان

افتتاح کتابخانه مدرسه راهنمایی اندیشه فرهنگیان اصفهان

حدوداَ یک ماه پیش بود کتابخانه ی مدرسه ما افتتاح شد. معاون پرورشی مدرسه (آقای ایرانپور) با سعی و کوشش زیاد و اتنخاب مسئول برای کتابخانه، باعث شروع کار کتابخانه شد. با افتتاح کتابخانه معاون و مدیر مدرسه، دانش آموزان را به هدیه دادن کتاب به کتابخانه ی مدرسه دعوت کردند. خوشبختانه بیشتر دانش آموزان از این کار استقبال کردند و کتاب های زیادی به مدرسه تحویل دادند و از امتیاز ویژه ای برخوردار شدند.

مسئولان کتابخانه با توزیع برگه عضویت، داوطلبان را جذب نمودند، سپس با دسته بندی کتاب ها در قفسه های کتابخانه، به دانش آموزان در زنگ استراحت کتاب به امانت می دادند. بیش تر موضوع کتاب ها، درسی بود. اما موضوعات مختلف دیگری نیز وجود داشت و دانش آموزان از آن ها استقبال نمودند. همچنین بعد از یک هفته نمایشگاه کتاب در مدرسه دایر شد. دانش آموزان پرشورانه به نمایشگاه مراجعه می کردند. این نکته را نیز باید عرض کنم که نمایشگاه کتاب حدود یک هفته پذیرای گرم دانش آموزان بود.

سپهر محمدی _ سفیر تبیان در مدرسه

بخش سفیران تبیان