تبیان، دستیار زندگی
شبکه ی من و تو به دنبال اثبات واقعه ای است که سالیان سال است تحقیق و تفحص در مورد صحت آن ، توسط رهبران آمریکایی و اروپایی ممنوع شده است. حائز اهمیت آن که ، این شبکه در حالی به دنبال تبلیغ واقعه ی هولوکاست می باشد که ما روزانه شاهد کشته شدن ده ها انسان د
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مستند جنجالی شبکه ی من و تو


شبکه ی "من و تو" به دنبال اثبات واقعه ای است که سالیان سال است تحقیق و تفحص در مورد صحت آن ، توسط رهبران آمریکایی و اروپایی ممنوع شده است.   حائز اهمیت آن که ، این شبکه در حالی به دنبال تبلیغ واقعه ی هولوکاست می باشد که ما روزانه شاهد کشته شدن ده ها انسان در سرزمین های اشغالی ، بحرین ، مصر ، یمن ، عراق و افغانستان هستیم و حرکت سکوت گونه ی مسئولان من و تو.......

شبکه من و تو

شبکه ی "من و تو" که در نهان و آشکار رفیق و رقیب شبکه های ضد انقلابی می باشد به سرعت در اِعمال جنگ نرم از این شبکه پیشی گرفته و صدر نشین گشته است و تولید برنامه هایی متنوع ، در این راستا فعالیت دارد به طوری که اخیرا نیز با پخش مستندی که به ظاهر در مورد معلولی ساخته شده بود به بررسی کشتار معلول های یهودی توسط هیتلر پرداخت و جریان ساختگی هولوکاست را بیان کرد.  گوینده ی این برنامه صحبت درباره ی جریان هولوکاست را اینگونه شروع کرد که : "با اطلاع از داستان های ترسناک هولوکاست راپ و اولیور (شخصیت های این مستند) مشتاقند که از اردوگاه نگهداری اسرای جنگی بازدید کنند."

در ادامه فرد معلولی که همراه این دو نفر است در مورد این اردوگاه صحبت می کند و می گوید: "اگر من در این اردوگاه بودم چون به درد آنها نمی خوردم فورا و بدون هیچ فکری من را می کشتند . بدون اینکه ناراحت شوند." گوینده ی این مستند در ادامه می گوید : "در میان زندانیان ، افراد معلول وجود داشتند و 13 و 14 ترکیبی از اعداد بود که به وسیله اس اس استفاده می شد و به معنای کسانی بود که به وسیله ی گاز کشته می شدند .  در سال 1939 هیتلر از پزشک شخصی خود خواست که برای قتل افراد معلول و بیماران ذهنی و آسیب دیده در اردوگاه ها برنامه ریزی کند و آنها این قتل ها را بدون احساس گناه نسبت به آنچه مرتکب می شدند انجام می دادند."

جالب اینجاست که این شبکه برنامه ی فوق را تحت عنوان مستند علمی ، فرهنگی و سرگرمی پخش می کند در حالی که برای هر عقل سلیمی روشن و آشکار است که مسئولان این شبکه ، در پشت پرده ی این مستندها ، اهداف شومی در راستای جنگ نرم رسانه ای مانند ، ترویج و تبلیغ هولوکاست و تغییر دیدگاه جهانیان نسبت به یهودیان را دنبال می کنند.

شبکه من و تو

شبکه ی "من و تو" به دنبال اثبات واقعه ای است که سالیان سال است تحقیق و تفحص در مورد صحت آن ، توسط رهبران آمریکایی و اروپایی ممنوع شده است.  حائز اهمیت آن که ، این شبکه در حالی به دنبال تبلیغ واقعه ی هولوکاست می باشد که ما روزانه شاهد کشته شدن ده ها انسان در سرزمین های اشغالی ، بحرین ، مصر ، یمن ، عراق و افغانستان هستیم ، اما مسئولان این شبکه به بازگو کردن یک یا چند خبر کوتاه از برخی از این جنایت ها اکتفا می کنند و بسیار ساده از کنار خیلی از این جنایات می گذرند.

آیا مسئولان این شبکه بهتر نیست به جای اینکه به دنبال تبلیغ واقعه ای که اصل آن مورد تردید است بروند به حقایقی مانند جنبش "وال استریت" که سراسر دنیا را فرا گرفته است و ریشه های استبداد را هدف قرار داده و کاملا مردمی است بپردازند؟!  به راستی رسالت رسانه ای این شبکه چیست؟

فرآوری:آزاده مرنی

بخش ارتباطات تبیان


منبع :جام نیوز / ماسون تیوپ