تبیان، دستیار زندگی
احضار کریمی به کمیته انضباطی از سوی فدراسیون فوتبال با واکنش علی پروین هم مواجه شده است، البته شنیده شده علی کفاشیان هم از فحاشی کریمی عصبانی شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محرومیت در انتظار علی کریمی


احضار کریمی به کمیته انضباطی از سوی فدراسیون فوتبال با واکنش علی پروین هم مواجه شده است، البته شنیده شده علی کفاشیان هم از فحاشی کریمی عصبانی شده است.


درگیری لفظی علی کریمی و رئیس سازمان لیگ پس از پایان داربی که حسابی سوژه رسانه ها شده امروز وارد فاز تازه ای شد. منابع سایت گل خبر داده اند الفاظی که از دهان علی کریمی نسبت به عزیزمحمدی درآمده ممکن است علاوه بر پرسپولیس منجر به محرومیتش از بازی در تیم ملی هم بشود.

علی کریمی

احضار کریمی به کمیته انضباطی از سوی فدراسیون فوتبال با واکنش علی پروین هم مواجه شده است.البته شنیده شده علی کفاشیان هم از فحاشی کریمی عصبانی شده است.کریمی که سابقه چنین اتفاقاتی را هم در تیم ملی دوران قطبی و در استیل آذین هم دارد منتظر حکم کمیته انضباطی خواهد ماند.

البته فدراسیونی ها با این اوضاع فعلا جرات اعلام این خبر را ندارند اما محرومیت کریمی از پرسپولیس قابل پیش بینی است اما از تیم ملی می تواند فدراسیون را وارد چالش جدیدی کند.

پروین که عصبانی هم به نظر می رسید و این خبر را شنیده در گفت و گو با خبرگزاری ها از علی کفاشیان انتقاد کرده و گفته است: اظهار نظر آقایان را بعد از این ماجرا خواندم، پس بگذارید ما هم حرف‌ خود را بزنیم. آقای حسن‌زاده اول ما می‌خواهیم از عزیز محمدی شکایت کنیم که چرا بازی ما با راه آهن را لغو و این بازی را جایگزین آن کرد. وقتی به این آقایان اعتراض می‌کنیم جواب نمی‌دهند ولی از حق‌مان دفاع کنیم. وقتی اعتراض می‌کنیم و می‌گوییم آقایان بررسی کنید اعلام می‌کنند همین هست که هست. کجای دنیا برنامه ریزی اول فصل را عوض می‌کنند مگر اینکه شرایطی پیش آید که دو باشگاه بخواهند یک بازی در یک روز انجام نشود. حالا این آقایان می‌نشینند و می‌دوزند و کار خود را انجام می‌دهند،‌ بعد بگویند ما کار خودمان را خیلی خوب انجام دادیم اما آقای عزیز محمدی آیا به فکر تیم‌ها هستید؟ آیا به فکر هوادارانش هستید؟

پروین به شدت از کریمی دفاع می کند و می گوید:من حمایت کامل خودم را از علی کریمی اعلام می‌کنم. گفتم آقای حسن زاده، اول عزیز محمدی را دعوت کنید که چرا زمانی بازی را تغییر داده و برای چه این کار را کرده است. آیا دلیلی دارد؟ من به عزیز محمدی احترام می‌گذارم و همیشه هر جا بودم از او حمایت کردم ولی این کار آقایان درست نیست و جای سؤال دارد. پرسپولیس در این بازی کمبود یار داشت. 6 بازیکن صدمه خورده بودند و 2 بازیکن محروم بودند. اینها دلایلی است که من می‌گویم. ما می‌توانستیم برابر راه آهن یک طوری شرایط را طی کنیم اما سؤال من اینجا است که چرا دربی جایگزین بازی با راه آهن شد. اصلا دنبال چه چیزی بودند؟حق ندارند کریمی را محروم را جریمه کنند. مطمئن باشید اگر رای علیه کریمی صادر شود عکس العمل جدی نشان خواهیم داد و از حق خود دفاع می‌کنیم. علی بازیکن پرسپولیس است و سرمایه ما. امیدوارم تصمیم اشتباهی درباره او نگیرند.

ما با هیچ کسی مشکل نداریم اما آقایان در تلویزیون می‌نشیند و طوری می‌گویند آقای حسن‌زاده خودش به ورزشگاه آزادی می‌آید تا دربی را از نزدیک ببینید که همه خیال می‌کنند یک مشت قاتل قرار است به استادیوم آزادی بیایند و آقای حسن‌زاده آنها را بببیند. مثل اینکه اینجا را با جای دیگر اشتباه گرفته‌اند

ما با هیچ کسی مشکل نداریم اما آقایان در تلویزیون می‌نشیند و طوری می‌گویند آقای حسن‌زاده خودش به ورزشگاه آزادی می‌آید تا دربی را از نزدیک ببینید که همه خیال می‌کنند یک مشت قاتل قرار است به استادیوم آزادی بیایند و آقای حسن‌زاده آنها را بببیند. مثل اینکه اینجا را با جای دیگر اشتباه گرفته‌اند. آقای حسن‌زاده و آقایانی که این خبر را اعلام می‌کنید بدانید مردم از 3 صبح می‌آیند و شب قبل مقابل ورزشگاه آزادی می‌خوابند تا دربی را تماشا کنند. این گونه حرف زدن شما اصلا درست نیست.

پروین به کفاشیان هم می تازد و می گوید:کفاشیان باید بیشتر در کارها دخالت و این بساط را جمع کند. در فدراسیون فوتبال چه خبر است و این آقایان دنبال چه چیزی هستند؟ بهتر است آقای کفاشیان بیشتر دقت کند. ما به تصمیم سازمان لیگ اعتراض می‌کنیم آقایان می‌گویند مشکلی ندارد؛ استقلالی‌ها دعوا دارند بروید بازی کنید و می‌برید. من حرفم این است که چرا بازی با استقلال جایگزین بازی مقابل راه آهن شد. آقایان 2 دلیل برای ما بیاورند. امیدوارم به این سؤالات پاسخ بدهند.

بخش ورزشی تبیان

منبع :الف