تبیان، دستیار زندگی
برخی از ستاره های ورزش و هنر، بامداد یکشنبه دربی ال کلاسیکو را با هم تماشا کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ال کلاسیکو با هنری‌ها و فوتبالی‌ها


برخی از ستاره های ورزش و هنر، بامداد یکشنبه دربی ال کلاسیکو را با هم تماشا کردند. روزنامه‌نگاران و عکاسان ورزشی، فوتبالیست‌ها، هنرپیشه‌‌ها و خواننده‌های پاپ به دعوت سامسونگ را برای تماشای پرهیجان ال‌کلاسیکو پذیرفته بودند.


 ال کلاسیکو

چهره های ورزشی مانند صمد نیکخواه بهرامی، هادی ساعی، مهدی امیر آبادی، آتیلا حجازی، وحید طالب لو، کریم انصاری فرد، علی انصاریان و .. برای تماشای این بازی به سالن رایزن واقع در کاشانک رفته بودند. از بین اهالی هنر رضا یزدانی، زانیار خسروی دو خواننده معروف و لیلی بلوکات، لیلی رشیدی، پدرام نورایی و... حضور داشتند.

رضا یزدانی جنجالی‌ترین چهره بود، یزدانی با پرچم بزرگ بارسلون وارد سالن شد .او که به همراه تعداد زیادی از طرفداران بارسلونا سالن را تسخیر کرده بودند ؛ مقابل ال سی دی بزرگی نشسته بود که ال کلاسیکو را با صدای مزدک پخش می کرد. در گیر و دار همین تشویق‌ها و ابراز احساسات شدید بود که کریم بنزما سریع‌ترین گل تاریخ ال‌کلاسیکو را به ثمر رساندو میرزایی که هنوز گرم نشده بود رئالی ها را به هوا فرستاد.

سامسونگ برای کری خواندن تمهیدات خوبی اندیشیده بود، در بدو ورود پرچم تیم مورد علاقه‌تان را به شما می‌دادند تا در حین بازی و در حال کری‌ خواندن حال و هوای استادیوم به جو تزریق شود.اگر بارسا یک رضا یزدانی داشت، رئال هم پژمان جمشیدی را داشت، جمشیدی که هنوز از باخت پرسپولیس در داربی ناراحت بود در نهایت  باز هم یک باخت دیگر را تجربه کرد.این اتفاق از لحظه ای رقم خورد که  مسی یک پاس زیبا ، الکسیس را صاحب توپ کرد صفحه نمایش بزرگ سالن آبی و اناری می‌شود... رضا یزدانی که در پوست خود نمی‌گنجید، به سمت صفحه نمایش رفت و دقیقا مثل یک هوادار دو آتشه پرچم بارسا را به رقص در‌آورد. رایزن حالا روی هواست...

مزدک گزارشگر بخش خصوصی

نیمه دوم که شروع شد رونالدو خود را آماده زدن ضربه ایستگاهی کرد،‌ با همان شیوه همیشگی خودش، «چقدر شبیه میلاد میداوودی پشت توپ ایستاده این کریستین رونالدو...» همین جمله کوتاه از مزدک میرزایی برای انفجار سالن کافی بود...

همچنین مزدک میرزایی وقتی داشت درباره مسقف شدن ورزشگاه برنابئو در آینده ای نزدیک می گفت، با خنده اضافه کرد: «یعنی قرار است مثل ورزشگاه نقش جهان خودمان شود.» او در صحنه ای نیز گفت: «حالا می بینید که رونالدو می خواد عین میداوودی کاشته بزنه.» در پایان بازی، رئالی ها اغلب ناراحت بودند و سکوت کرده بودند ولی بارسایی ها تا جا داشت، خوشحالی کردند.

در همین گیر و دار رقص پرچم‌های بارسایی‌ها در سالن بود که نفهمیدیم از کجا ولی گل سوم هم وارد دروازه رئال شد... دیگر نای تشویق هم برای رئالی‌ها نمانده بود!

این مراسم با عکسهای یادگاری حاضران به پایان رسید؛ستاره‌ها با پرچم رئال مادرید یا بارسلونا عکس انداختند و با تمام وجود برای تیم مورد علاقه‌شان فریاد زدند. این مراسم به یادماندنی و پرهیجان بود که همچنان ادامه خواهد داشت.

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرآنلاین