تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ 18 تا 22 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان مهمانان و کاربران خود می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان، نامی آشنا در الکامپ

مهندس حیدر مرتضوی

موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ 18 تا 22 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان مهمانان و کاربران خود می باشد .

به گزارش روابط عمومی، مهندس سید حیدر مرتضوی؛ معاون زیر ساخت موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در خصوص نمایشگاه الکامپ می گوید:

نمایشگاه الکامپ یکی از معتبرترین نمایشگاه ها در حوزه فناوری اطلاعات IT است و برای تمامی علاقمندان به این حوزه مکان و فرصتی مناسب را فراهم می آورد تا بیشتر و بهتر با پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته است آشنا شوند.

وی اعتقاد دارد تبیان یک برند فنی به پشتوانه زیرساختی که دارد است و برای همه شناخته شده می باشد و کمتر کاربر اینترنتی را می توان پیدا کرد تا با نام و نشان تبیان اشنا نباشد و رابطه بین مخاطب و مسئولین تبیان کاملا دوستانه بوده و بسیار راحت می توانند با یکدیگر تعامل برقرار کنند.

مرتضوی اشاره کرد : محصولاتی را که موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ ارائه می دهد خدمات فنی و زیر ساختی موسسه همراه با تکیه بر خدمات جدید دیتا سنتر می باشد.

وی نمایشگاه را مکانی مناسب برای موسسات نوظهور در زمینه های فناوری اطلاعات دانست و اعلام کرد در این نمایشگاه ارتباط بین موسسات و شرکت های تولید کننده خدمات فناوری اطلاعات به شکل خوبی صورت می گیرد. موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان که در طول سال با اکثر شرکت ها و موسسات در خصوص فنی و زیر ساختی همکاری داشته، و این همکاری و تبادل اطلاعات به نمایشگاه ختم نمی شود.

مرتضوی اعلام کرد: خبر داغی هم برای کاربران تبیانی دارم و آن اینکه تبیان توانسته است در حوزه یارانش ابری که حوزه جدیدی در خصوص مسائل فنی است، امتیازاتی را کسب کرده و خدمات جدیدی ارائه دهد تا بتواند حداکثر رفاهیات را برای کاربران خود بوجود آورد.

وی ادامه داد: اگر قرار است به پیشرفت هایی دست یابیم بهتر است بحث رقابت را کنار بگذاریم وتوان خود را برای ایجاد خدمات بهتر و جدید تری صرف کنیم ، کشور ما همچنان دارای نیازهای زیادی است که باید در آنها به پیشرفت برسد و من می توانم این قول را بدهم که تا 2 سال آینده به نقطه بسیار بالایی خواهیم رسید و موفقیت های زیادی را می توان کسب کرد.

وی در پایان از تمام کاربران اینترنتی دعوت کرد تا در هفدهمین نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کنند و بتوانند با تبیانی ها ارتباط نزدیک تر برقرار کنند.

تنظیم: هومن بهلولی