تبیان، دستیار زندگی
شجاعی مهمان خطیبی مسعود شجاعی ملی پوش ایرانی که به رغم پیشنهاد های متعدد بالاخره هفته گذشته با تیم فوتبال شارجه از دسته اول امارات به توافق رسید هنوز محل اقامت خود را در دوبی مشخص نکرده است و جالب است بدانید که شجاعی فعلا در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

4 خبر جالب از لژیونرها


شجاعی مهمان خطیبی

مسعود شجاعی ملی پوش ایرانی که به رغم پیشنهاد های متعدد بالاخره هفته گذشته با تیم فوتبال شارجه از دسته اول امارات به توافق رسید هنوز محل اقامت خود را در دوبی مشخص نکرده است و جالب است بدانید که شجاعی فعلا در زمان حضور در دوبی مهمان رسول خطیبی خواهد بود .

سامره کاپیتان جدید الشعب

علی سامره مهاجم ایرانی باشگاه الشعب امارات که فصل گذشته بازیهای بسیار خوبی از خود به معرض نمایش گذاشت و با زدن گلهای متعدد یکی از بهترین های الشعب بود هم اکنون نامزد نخست کاپیتانی این تیم است .حال باید دید که سامره می تواند به عنوان اولین لژیونرایرانی بازوبند یک تیم خارجی را در دست ببند؟

رحمان رضایی به ایتالیا باز خواهد گشت

رحمان رضایی مدافع ایرانی شاغل در ایتالیا که هم اکنون در تمرینات تیم ملی حضور دارد به زودی به ایتالیا باز خواهد گشت .

رحمان که با سقوط مسینا به سری ب هنوز در بلاتکلیفی به سر می برد ، در تلاش است با کمک پدر همسرش که یکی از تجار معتبر فرش در ایتالیاست ، باشگاه جدیدی برای خود در سری آ دست و پا کند.

پای هاشمیان به گل باز نشد

وحید هاشمیان مهاجم ایرانی هانوفر در بازی دوستانه تیمش برابر پالرمو به میدان رفت. در این بازی كه با نتیجه 4-1 به سود هانوفر خاتمه یافت هاشمیان از ابتدای بازی تا دقیقه 70 در میدان حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد.