تبیان، دستیار زندگی
فوتبالی ها در مراسم عزاداری حسینی شرکت کردند و میزبان عزاداران شدند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوتبالی ها میزبان عزاداران حسینی


دیدن چهره های ورزشی در مراسم عزاداری ماه محرم به امری عادی تبدیل شده است. از فرهاد کاظمی کاظمی که در نازی آباد هیئت دارد تا علیرضا دبیر ( که امسال در هیئت چیذر با مداحی محمود کریمی حضور داشت).


علی کریمی در مراسم عزاداری

ماجرای ورزشکاران و ماه محرم هم جالب است،عده ای از قدیمی خودشان هئیت دارند و تعدادی هم تلاش می کنند تا با حضور در مراسم های عزاداری به سوگواری سالار شهیدان بپردازند.

علی کریمی امسال در شهرک غرب و هیئت یکی از دوستانش مشغول پخت و پز بود. او البته هر کاری کرد که کسی متوجه نشود و حتی به حاضران هم سپرده بود که کمک کنند حضورش رسانه ای نشود. نوع برخورد های او با مردم هم طوری بود تا هیچ کس نخواهد شهرتش را به رو بیاورد.

کریمی شب تاسوعا هر کاری کرد،از پاک کردن لپه گرفته تا شستن دیگ های غذا، از سرو غذا تا حتی پخش کردن آنها. اعضای هیئت هم طوری با او برخورد می کردند که انگار یکی از خودشان است. در بین آنها کسی او را به چشم بازیکن سال آسیا و مارادونای آسیا نمی شناخت.او را صدا می کردند،دیگ دستش می دادند و غذا را از دستش می گرفتند. او مثل مردم عادی در تهیه غذا کمک کرد و در پایان مراسم دیگ ها را شست.

تعدادی از عکس ها با موفقیت و بدون متوجه شدن علی کریمی انداخته شد اما کریمی زمانی که از حضور عکاس در مراسم با خبر شد واکنش نشان داد و حتی می خواست جلوی بیرون رفتن عکس ها را بگیرد که به بهانه عکس یادگاری حاضر شد چند فریم عکس را در کنار اعضای هیئت بگیرد.

رویانیان در هیئت علی پروین

رویانیان در هئیت علی پروین

علی پروین به سنت هر ساله در منزل خود در لواسان مراسم عزاداری سومین امام شیعیان را برگزار می کند.در این مراسم چهره های ورزشی فراوانی حضور پیدا می کنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از جمله نفراتی است که به منظور شرکت در مراسم عزاداری حسینی، در هیئت علی پروین حضور یافت.

محمد رویانیان جمعه شب پس از حضور در هیئت علی پروین، دقایق کوتاهی را در جمع حاضرین در ارتباط با واقعه عاشورای حسینی به سخنرانی پرداخت که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

قلعه نویی و فتح الله زاده

گوشت از قلعه نویی،برنج از حاجی!

فتح الله زاده و امیر قلعه نویی که رفاقت خاصی با یکدیگر دارند این بار هم در مراسم سوگواری به هم رسیدند و در کنار یکدیگر به پذیرایی از عزاداران مشغول شدند.

قلعه نویی و حاجی در این مراسم به سرو غذا و پخش آن نیز میان عزاداران مشغول شدند و لحظات خوبی را در کنار یکدیگر،دور از چشمان پرویز مظلومی گذراندند.امیر قلعه نویی گوشت را در ظرف های غذا می گذاشت و فتح الله زاده مسئولیت برنج ها را برعهده داشت.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: تماشاگر