تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پرسپولیس می‌گوید باشگاه درباره وضعیت معمارزاده و نصرتی تصمیم‌گیری می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال خوش شانس است


سرمربی پرسپولیس می‌گوید باشگاه درباره وضعیت معمارزاده و نصرتی تصمیم‌گیری می‌كند.


سرمربی پرسپولیس می‌گوید باشگاه درباره وضعیت معمارزاده و نصرتی تصمیم‌گیری می‌كند.

استیلی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز تیم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: معمارزاده امروز به تمرین بازگشته بود اما او در اختیار باشگاه است. امروز یكسری صحبت‌ها درباره بازگشت او با پروین انجام شد اما باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد.

استیلی ادامه داد: بحث بخشیدن نیست. ما با كسی دعوا نداریم و با هم دوست هستیم اما همه باید در تیم ما اصول را رعایت كنند و طبق قراردادی كه با باشگاه دارند تعهد داشته باشند.

وی درباره وضعیت نصرتی هم گفت: درباره نصرتی هم باشگاه تصمیم‌گیری می‌كند. خود من همیشه با او در تماس بودم. نصرتی زیاد شرایط خوبی ندارد و درباره بازگشت‌ آنها باشگاه تصمیم می‌گیرد. خود من هم تحت اختیار باشگاه هستم و به عنوان مربی نمی‌توانم بگویم نصرتی بیاید یا نه. ضمن اینكه خود رویانیان هم در این موضوع خیلی تحت فشار است.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت تیمش در فاصله پنج روز مانده به داربی73 گفت: ما از اول فصل مشكلات زیادی داشتیم و همیشه چند بازیكن‌مان را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم. در بازی قبلی هم ما فقط 14 بازیكن داشتیم و بقیه‌ی نیمكت نشینان‌مان بازیكنان امید بودند. به هر حال ما باید با این شرایط به مصاف استقلال برویم. بدشانسی‌های ما امروز با مصدومیت اولادی تكمیل شد. او تیر دروازه را تكل كرد تا مصدوم شود.

استیلی درباره غیبت مازیار زارع در تمرین شنبه و یكشنبه پرسپولیس هم گفت: مازیار دیروز از ما اجازه گرفت اما امروز به خاطر مشكلی كه در دادگاهی در شمال داشت به تمرین نیامد.

وی با اشاره به اینكه می‌داند كه دیدار با استقلال چقدر برای او تاثیرگذار است، گفت: برای شكست استقلال برنامه‌های زیادی داریم و تمرین‌هایمان را طبق ضعف‌های آنها برنامه‌ریزی كرده‌ایم. استقلال تا به حال یك قدر خوش شانس بوده و در بازی قبلی هم دیدید پنالتی شهرداری گل نشد.

استیلی ادامه داد: غلامرضا رضایی و علی كریمی هم كاملا آماده نیستند و حتی در بازی قبل مقابل تراكتور آنها تنها یك جلسه با ما كار كرده بودند. بالاخره این‌ها مشكلاتی است كه ما همیشه داشته‌ایم و باید با همین شرایط به دیدار استقلال برویم.

استیلی ادامه داد: غلامرضا رضایی و علی كریمی هم كاملا آماده نیستند و حتی در بازی قبل مقابل تراكتور آنها تنها یك جلسه با ما كار كرده بودند. بالاخره این‌ها مشكلاتی است كه ما همیشه داشته‌ایم و باید با همین شرایط به دیدار استقلال برویم.

سرمربی پرسپولیس درباره این موضوع كه نفوذ استقلال در هیات ریسه فدراسیون فوتبال باعث شد كه زمان داربی 73 تغییر نكند، گفت: در ماه محرم هستیم و آدم نمی‌تواند ایمانش را به خاطر چیزی كه نمی‌داند بسوزاند. من درباره این موضوع تا زمانی كه مطمئن نشوم نمی‌توانم صحبت كنم اما متاسفانه در فوتبال ما قانون‌ها ثابت نیستند. مثلا بیاییم نصرتی و رضایی را محروم كنیم اما یك ماه و نیم بعد از آن می‌گوییم كه این دو بازیكن می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند. مطمئن باشید اگر قانون‌هایمان درست باشد دیگر هیچ كس نمی‌تواند برای ما مشكل ایجاد كند. ما این مشكل را در بازی با مس كرمان هم داشتیم كه ناگهان گفتند به خاطر اینكه حكم دهنوی هنوز به باشگاه مس ابلاغ نشده این بازیكن می‌تواند بازی كند. حالا هم می‌گویند كمیته استیناف هنوز رای نهایی را صادر نكرده. این مسائل اصلا خوب نیست. متاسفانه حاشیه‌های فوتبال ما زیاد است. اگر بازیكنی خطا كرده هم خودش و هم باشگاهش باید محروم شوند.

استیلی

وی افزود: من یك بار در بازی تیم ب پرسپولیس حضور داشتم و در یك صحنه مهاجم تیم ما با دروازه بان تیم حریف تك به تك شده بود اما كمك مربی آن تیم ناگهان از روی نیمكت سوت زد و بازیكن ما هم چون فكر می‌كرده در آفساید بوده توپ را با دست برداشت و توپ را شوت نكرد. حالا این مربی واقعا چطور می‌خواهد به بازیكنش اخلاق یاد بدهد كه ما بیاییم در فوتبال از پایین بودن سطح اخلاق صحبت كنیم. ما باید در خودمان یك مقدار تغییرات ایجاد كنیم. باید به ترویج اخلاق كمك كنیم و فقط دنبال نتیجه نباشیم. باشگاه ما هم همین كار را كرد و اصول اخلاقی را فدای نتیجه نكرد.

خبرنگاری از استیلی پرسید باشگاه پرسپولیس هم اصول اخلاقی را رعایت نكرد و با چند مربی خارجی وارد مذاكره شد؟ سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: این مشكلات همیشه وجود داشته. خود من در شرایط كنونی خیلی تحت فشارم. به هر حال همه چیزمان درست نیست و مدینه فاضله نداریم. باید تا جایی كه می‌توانیم ایراداتمان را كمتر كنیم. حتی امروز دكتر زادمهر به تمرین ما آمد و با پنج، شش بازیكنمان درباره مسائل اخلاقی صحبت كرد. در كل باید با مشكلاتی كه به آنها اشاره كردم برای دیدار با استقلال آماده شویم. ما برعكس استقلال كه تا به اینجا خوب امتیاز گرفته خوب بازی كرده‌ایم اما هنوز به نتایج دلخواه نرسیده‌ایم.

استیلی افزود: ما استقلال را به خوبی آنالیز كرده‌ایم و فقط مشكلمان این است كه همه‌ی بازیكنانمان را در اختیار نداریم. ما در بازی قبل تراكتورسازی را هم خیلی خوب آنالیز كرده بودیم و از روی ضربه‌ی ایستگاهی از آنها گل نخوردیم. تا همین الان هم خدا من را در پرسپولیس نگه داشته. همه‌ی بازی‌ها برای ما تعیین كننده است. امیدواریم كه در این بازی سربلند از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به حضور یك مهاجم از تیم ملی ارمنستان به تمرین‌ها گفت: پروین بعد از تمرین برای هماهنگی كارهای این مهاجم با مدیر برنامه‌هایش صحبت می‌كند و اگر شرایطش خوب باشد ما حتی برای بازی استقلال هم می‌خواهیم او را به لیستمان وارد كنیم چرا كه می‌توانیم یك بازیكن آزاد به خدمت بگیریم. البته تعداد بازیكنانمان برای دیدار با استقلال به 18 نفر نمی‌رسد.

بخش ورزشی تبیان

منبع :خبرآنلاین