تبیان، دستیار زندگی
آری هان به آلمان رفت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر دیروز كمپ اشتاین مایر را به مقصد اشتوتگارت آلمان ترك كرد و شنبه هفته آینده به تهران برمی گردد تا در دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس حاضر باشد. آری هان در حالی اردوی پرسپولیس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرهایی از پرسپولیس


آری هان به آلمان رفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر دیروز كمپ اشتاین مایر را به مقصد اشتوتگارت آلمان ترك كرد و شنبه هفته آینده به تهران برمی گردد تا در دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس حاضر باشد.

آری هان در حالی اردوی پرسپولیس را ترك می كند كه سرخپوشان عصر دیروز به استراحت می پرداختند و بعد از تمرین سبك صبح امروز دوشنبه عازم وین شدند تا با پرواز ساعت 8 صبح روز سه شنبه به تهران برگردند.

طبق برنامه اعلام شده بازیكنان پرسپولیس سه شنبه تا جمعه به استراحت می پردازند و روز شنبه دور جدید تمرینات را در كارگران آغاز می كنند. یونگ و اشتاین هم ظهر امروز دوشنبه راهی هلند شدند و جمعه به تهران برمی گردند.

تمرین اختصاصی برای چند سرخپوش

اما سرمربی هلندی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای 7 بازیكن این تیم تمرینات اختصاصی در نظر گرفته است.

هان برای هفت بازیكن این تیم در این چهار روز تمرینات اختصاصی و اجباری در نظر گرفته شده است . شیث رضایی، علیرضا حقیقی، الونگ الونگ و احسان خرسندی كه به همراه این تیم راهی اتریش نشده اند و نیز محمدرضا مامانی و ابراهیم اسدی باید زیر نظر حمید استیلی به انجام تمرینات اختصاصی بپردازند.

در این میان كریم باقری كه به دلیل آسیب دیدگی قادر به انجام تمام برنامه های تمرین هان در اردوی اتریش نبود نیز از استراحت محروم است و باید تمرینات اختصاصی را براساس برنامه سرمربی هلندی این تیم انجام دهد.

ابهام در اردوی کانادا

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه تداخل برنامه تداركاتی تیم ملی و تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برنامه سفر سرخپوشان تهران به كانادا را در پرده ای از ابهام قرار داده است.

حضور پنج بازیكن تیم پرسپولیس در لیست امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی كشورمان و از سویی دیگر تاكید آری هان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر حضور تمامی بازیكنان این تیم در اردوهای تداركاتی باعث شده است كه سفر تیم پرسپولیس به كانادا با اما و اگر همراه شود.

این در حالی است كه برنامه برپایی اردوی پرسپولیس در كانادا برای تاریخ بیست و پنجم مردادماه تنظیم شده است كه این تاریخ با برگزاری نخستین دیدار تیم ملی فوتبال كشورمان در جام ملتهای آسیا مقابل سوریه همزمان شده است.

خبری که دیر اعلام شد

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین بازی تداركاتی با 12 گل مقابل یك تیم اتریشی به برتری دست یافت.

تیم پرسپولیس بعد از رویارویی با دو تیم لاتسیو ایتالیا و ویگان اتلتیك انگلیس ، شنبه شب در یك بازی تداركاتی دیگر به مصاف تیم اشتگ ماخ اتریش رفت و با 12 گل به برتری دست یافت.

پرسپولیس در این دیدار 7 گل در نیمه اول و 5 گل در نیمه دوم وارد دروازه حریف آماتور خود كرد.

حسین بادامكی و رافائل ادرهو هر كدام 2 گل، فرزاد آشوبی 3 گل، پژمان نوری ،جواد كاظمیان ، داود سید عباسی ، مهرزاد معدنچی، نیما قویدل هر كدام یك گل در این بازی به ثمر رساندند. این خبر بعد از 48 ساعت تازه امروز منتشر شد!