تبیان، دستیار زندگی
مهدی مهدوی كیا اعلام كرد چند روز قبل از بازی ایران و سوریه به ایران می آید تا تیم ملی را در دور مقدماتی رقابتهای جام ملتهای آسیا همراهی كند. مهدوی كیا گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال برای باز ی ایران و سوریه دعوتنامه ای را به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی كیا: سه روز قبل از بازی با سوریه به ایران می آیم


مهدی مهدوی كیا اعلام كرد چند روز قبل از بازی ایران و سوریه به ایران می آید تا تیم ملی را در دور مقدماتی رقابتهای جام ملتهای آسیا همراهی كند.

مهدوی كیا گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال برای باز ی ایران و سوریه دعوتنامه ای را به باشگاه هامبورگ ارسال كرده اند اما، مسئولان این باشگاه آلمانی هنوز صحبتی با من نكرده اند. البته با توجه به این كه این بازی در تقویم فیفا قرار دارد من سعی می كنم سه روز قبل از بازی به ایران بیایم.

مهدی مهدوی كیا كه با 92 بازی ملی و بیش از 11 سال حضور مستمر در تیم ملی، كاپیتان تیم ملی ایران خواهد بود گفت: بازی ایران و سوریه روز چهارشنبه 25 مرداد ماه برگزار می شود و تیم هامبورگ به طور حتم روز شنبه یا یكشنبه همان هفته در رقابتهای بوندس لیگا به میدان می رود. من هم سعی می كنم بلافاصله بعد از بازی راهی تهران شوم تا به جمع سایر ملی پوشان ملحق شوم.

مهدوی كیا درباره دیدار شنبه شب هامبورگ و هرتابرلین گفت : با توجه به این كه در دوران بدنسازی قرار داشتیم بازی سختی بود اما، خوشبختانه توانستیم با یگ گل هرتابرلین را در جام لیگا پوكال شكست داده و به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود كنیم.

شماره هفت هامبورگ تصریح كرد : در نیمه اول این بازی كه در شهر دوسلدورف برگزار شد تیم هرتابرلین یكی دو موقعیت خوب را از دست داد اما، ما در نیمه دوم از فرصت‌ها بهتر استفاده كردیم و توانستیم با یك گل مجوز صعود به نیمه نهایی را بگیریم.

مهدوی كیا درباره عملكرد خودش گفت: من 90 دقیقه در سمت راست خط دفاعی بازی كردم و در دقایق پایانی یك موقعیت گلزنی داشتم كه دروازه بان حریف آن را مهار كرد.

بازیكن اسبق پرسپولیس در پایان با اشاره به رویارویی تیمش با وردربرمن گفت: ما روز سه شنبه در نیمه نهایی جام لیگا پوكال به مصاف وردربرمن می رویم و از آنجا كه فصل گذشته رقابتهای تنگاتنگی در بوندس لیگا با یكدیگر داشتیم قطعاً بازی سخت و پر حادثه ای را در پیش خواهیم داشت.