تبیان، دستیار زندگی
سرپرست تیم ملی فوتبال كشورمان گفت:از نظر روحی تمامی ملی پوشان در شرایط بسیار ایده‌‏آلی هستند به طوری كه شادابی‌‏ای كه هم اكنون بر اردوی تیم ملی حاكم است در هیچ دوره‌‏ای وجود نداشته است. "مهدی مناجاتی"، سرپرست تیم ملی فوتبا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مناجاتی:شادابی بی نظیری بر اردوی تیم ملی حاكم است


سرپرست تیم ملی فوتبال كشورمان گفت:از نظر روحی تمامی ملی پوشان در شرایط بسیار ایده‌‏آلی هستند به طوری كه شادابی‌‏ای كه هم اكنون بر اردوی تیم ملی حاكم است در هیچ دوره‌‏ای وجود نداشته است.

"مهدی مناجاتی"، سرپرست تیم ملی فوتبال كشورمان ، تصریح كرد: شادابی و طراوت بسیار خوبی بین بازیكنان وجود دارد و این باعث امیدواری كادر فنی تیم ملی شده است كه تیم با چنین روحیه ای مقابل سوریه و كره جنوبی قرار بگیرد.

وی افزود: تمرینات تیم ملی فعلا به صورت روزی دو جلسه پیگیری می شود و با توجه به آنكه بازیكنان از تمرینات دور بودند مربیان با تمرینات فشرده،قصد دارند ‌‏آنها را هر چه سریعتر به شرایط بازی برگردانند.

مناجاتی در خصوص دیدارهای تداركاتی تیم ملی، گفت: طبق برنامه در روزهای یازدهم و نوزدهم مرداد به مصاف یك تیم دسته اولی و یك تیم خارجی(عربی) خواهیم رفت.

وی در عین حال گفت: حریفان تیم ملی به صورت قطعی انتخاب نشده‌‏اند، اما از میان گزینه های موجود دو تیم را انتخاب خواهیم كرد.

سرپرست تیم ملی خاطر نشان كرد: هماهنگی های لازم جهت حضور بازیكنان لژیونر در تیم ملی انجام شده و آنها نیز به زودی در تمرینات تیم ملی حاضر خواهند شد.

وی در خصوص عدم حضور بازیكنان پرسپولیس در تمرینات تیم ملی تصریح كرد: امیدوارم این بازیكنان هر چه سریعتر به جمع ملی پوشان اضافه شدند هر چند نفراتی كه هم اكنون در اردو هستند بسیار ‌‏آماده هستند و می توانند جای خالی نفرات غایب را پر كنند.