تبیان، دستیار زندگی
مجموعه تلویزیونی "نرگس" که از چندی پیش پخش آن از شبکه سه شروع شده، با 68 درصد به عنوان پربیننده‌ترین سریال پخش‌شده در هفته سوم تیرماه معرفی شد. به گزارش خبرگزاری "مهر"، بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"نرگس" پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی است

مجموعه تلویزیونی "نرگس" که از چندی پیش پخش آن از شبکه سه شروع شده، با 68 درصد به عنوان پربیننده‌ترین سریال پخش‌شده در هفته سوم تیرماه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری "مهر"، بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، بین مجموعه‌های پخش‌شده در هفته سوم تیرماه "نرگس" با 68 درصد، " اولین شب آرامش" با 61 درصد و "هشدار برای کبری 11" با 59 درصد بیننده از شبکه تهران به عنوان پربیننده ترین سریال های پخش شده در این هفته معرفی شدند.

همچنین این نظرسنجی نشان می دهد در بین سریال های ایرانی پخش شده در هفته سوم تیرماه 85، "کلانتر 2" با 5/45 درصد از شبکه یک و "عکاسخانه" با 36 درصد از شبکه دو از نظر بیننده به ترتیب رتبه های سوم و چهارم را کسب کرده اند.

در هفته سوم تیرماه 85، میزان بینندگان سریال های شبکه های مختلف به ترتیب شبکه سوم 79 درصد شبکه یک 70 درصد، شبکه تهران 67 درصد، شبکه دو 58 درصد و شبکه چهار 9 درصد بوده است.

لینک :

دلیل استقبال مردم از نرگس و خاطرات شون کانری

مجموعه تلویزیونی "نرگس" در تلویزیون