تبیان، دستیار زندگی
به همت مدیریت سایت اصفهان تبیان و به منظور آشنایی کاربران با مجتمع های فرهنگی ویژه نامه ای در خروجی این سایت قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشنایی با مجتمع های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در اصفهان تبیان

سایت تبیان اصفهان

به همت مدیریت سایت اصفهان تبیان و به منظور آشنایی کاربران با مجتمع های فرهنگی ویژه نامه ای در خروجی این سایت قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی، در این ویژه نامه عناوین مجتمع های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به همراه اعتبار، سال افتتاح و فعالیتها و برنامه های آنها آمده است.

مجتمع فرهنگی حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) با متراژ 725 متر مربع، مجتمع فرهنگی امام رضا (علیه السلام) سمیرم با 625 متر مربع، مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) نجف آباد با 1280 متر مربع، مجتمع فرهنگی امام محمد باقر (علیه السلام) رهنان با 500 متر مربع و مجتمع فرهنگی امام جعفر صادق (علیه السلام) مباركه با 450 متر مربع ، 5 مجتمع مذکور می باشند که فعالیتهای فرهنگی از جمله کلاسهای آموزش قرآن، اعزام مبلغ، مسابقات فرهنگی و ... را اجرا می نمایند.

گفتنی است اعتبار احداث این مجتمع ها در پی سفر مقام معظم رهبری در سال 1380 به استان اصفهان به اداره کل تبلیغات اسلامی واگذار شد و این اداره کل نیز، با جدیت، تلاش و پیگیری های شبانه روزی، عملیات احداث و تكمیل این مجتمع های فرهنگی را شروع نموده و در سال 1383 چهار مجتمع فرهنگی و در سال 1384 مجتمع دیگری تاسیس کرد.

مسئولیت این مجتمع های فرهنگی برعهده روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها بوده و فعالیتهای فرهنگی زیر نظر آنان اداره می شود.

علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با این مجتمع ها می توانند به نشانی اینترنتی www.esfahan-tebyan.ir مراجعه نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی