تبیان، دستیار زندگی
دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران از صبح دیروز آغاز شد. ملی‌پوشان فوتبال ایران روز شنبه پس از دو روز تعطیلی به زمین گلف مجموعه‌ی ورزشی انقلاب رفتند تا تمرینات ویژه‌ی بدنسازی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی به ویژه پرویز ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دور جدید تمرینات تیم ملی : میرزاپور، كعبی، شجاعی و علوی آمدند


دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران از صبح دیروز آغاز شد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران روز شنبه پس از دو روز تعطیلی به زمین گلف مجموعه‌ی ورزشی انقلاب رفتند تا تمرینات ویژه‌ی بدنسازی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی به ویژه پرویز كماسی انجام دهند.

دیروز تیم ملی، میهمان ویژه‌ای داشت و آن بازیكنان استقلال بودند كه برای انجام تمرینات خود به صورت اتفاقی (!) در كنار تیم ملی و زیر نظر صمد مرفاوی تمرین می‌كردند.

حمید بابازاده و مسعود اقبالی در كنار امیر قلعه‌نویی روی صندلی جاده‌ی تندرستی مجموعه‌ی انقلاب تمرینات بازیكنان هر دو گروه را نظاره می‌كردند.

ابراهیم میرزاپور و حسین كعبی دو ملی‌پوشی بودند كه پس از شایعات خداحافظی این دو از تیم ملی،‌ در تمرینات حاضر شده بودند. به آنها می‌توان، مسعود شجاعی را هم اضافه كرد كه پس از عقد قرارداد با تیم الشارجه به تهران و تمرینات تیم ملی بازگشته است.

محمد علوی هم كه نخستین جلسه‌ی تمرینی خود را با تیم ملی انجام می‌داد، در اواخر تمرین با آسیب دیدگی روبرو شد و بنا به دستور دكتر نوروزی برای دادن آزمایش MRI زمین تمرین را ترك كرد، هر چند كه اتلاف وقت از سوی این بازیكن برای عوض كردن پیراهنش با اعتراض شدید امیر قلعه‌نویی همراه شد.

كریم بوستانی و منصور ابراهیم‌زاده هم غایبان كادر فنی بودند و این مساله موجب شد كه حسن رودباریان و مهدی رحمتی زیر نظر ناصر ابراهیمی تمرینات ویژه‌ی دروازه‌بانی را پشت سر بگذارند. هر چند كه تمرینات ابراهیمی، مصدومیت حسن رودباریان و غرولند این بازیكن را به همراه داشت.

طالب‌لو امروز صبح بنا به دستور امیر قلعه‌نویی تمرینات خود را به صورت انفرادی در آكادمی ملی المپیك برگزار كرد و میرزاپور نیز تنها به دویدن و بالا و پایین رفتن از پستی و بلندی‌های زمین گلف می‌پرداخت.

در برخی اوقات از تمرینات ، برخورد تمرین سفیدپوشان استقلال با آبی‌پوشان تیم ملی سبب می‌شد كه صحبت‌هایی بین بعضی بازیكنان استقلال و استقلالی‌های تیم ملی رد و بدل شود.

با این حال وی درباره‌ی این شایعه كه تیم ملی بدون لژیونرها به مصاف سوریه می‌رود، گفت: این خبرها صحت ندارد و متاسفانه شایعه‌سازان این مسایل را مطرح می‌كنند. در مورد وضعیت بازیكنان پرسپولیس نیز باید بگویم كه زمان قطعی حاضر شدن آنها بر سر تمرینات تیم ملی مشخص نیست.