تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع بازیکنان تیم ملی گفت : تا نظم عمومی نداشته باشیم به نظم تاکتیکی نخواهیم رسید . به گزارش سایت خبری سازمان تربیت بدنی، امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز دور جدید تمری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: بازیکنان پرسپولیس قابل جایگزینی هستند


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع بازیکنان تیم ملی گفت : تا نظم عمومی نداشته باشیم به نظم تاکتیکی نخواهیم رسید .

به گزارش سایت خبری سازمان تربیت بدنی، امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی ضمن بیان این مطلب گفت: من بازیکنی می خواهم که پیراهن تیم ملی را مقدس بداند و خوشبختانه هم اکنون بچه ها با انگیزه تمرین می کنند.

قلعه نویی سپس ادامه داد: البته این طورنیست که مشکلی نباشد. بهرحال ما مشکلاتی هم داریم که عبارتند ازمشکلات بدنی، مشکلات روحی - روانی و همچنین غیبت لژیونرهای تیم مخصوصا آنها که درقالب تیمهای عربی بازی می کنند .

سرمربی تیم ملی با اشاره به بازیهای تدارکاتی تیم ملی گفت : روز11 مرداد با یک تیم داخلی بازی خواهیم داشت . روز 19 مرداد هم باید با یک تیم عربی بازی کنیم تا بازی با سوریه شبیه سازی شود . اماراتی ها که درخواست ما را رد کردند . حالا روی اردن و کویت نظر داریم .

قلعه نویی با اشاره به غیبت بازیکنان پرسپولیس و توافق زمانبندی شده با انصاری فر گفت : بهرحال نظم باید رعایت شود . من از آقایان جلالی و غیاثی تشکرمی کنم که اردوی پاس را لغو کردند و به منافع ملی اندیشیدند. اما خب تیم پرسپولیس هم حق دارد. با این حال ما مجبوریم تا آخرهفته تیم را غربال کنیم و تنها این هفته را فرصت داریم که شرایط دعوت شده ها را بسنجیم و تیم نهایی را انتخاب کنیم .

وی درپاسخ به این سئوال که با غیبت بازیکنان پرسپولیس دچارمشکل نمی شوید گفت : آنقدربازیکن در ایران هست که با 5 درصد تفاوت قابل جایگزینی هستند . برای ما قانونمندی در اولویت است .