تبیان، دستیار زندگی
تیم چهار نفره نوجوانان كشورمان با كسب 2 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز عنوان چهارمی آسیا را به خود اختصاص داد. رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا ظهر امروز در شهر گون سان كره جنوبی به اتمام رسید و طی آن تیم 4 نفره كشورم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوجوانان وزنه بردار ایران بر سکوی چهارم آسیا


تیم چهار نفره نوجوانان كشورمان با كسب 2 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز عنوان چهارمی آسیا را به خود اختصاص داد.

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا ظهر امروز در شهر گون سان كره جنوبی به اتمام رسید و طی آن تیم 4 نفره كشورمان توانست عنوان چهارمی را كسب كند.

تیم‌های ملی وزنه برداری چین تایپه ، كره جنوبی و ازبكستان كه با تركیبی كامل در رقابتها حضور یافته بودند به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم‌های ایران و چین كه تركیبی ناقص داشتند به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

حاصل كار ملی پوشان كشورمان در این دوره از پیكارها 2 مدال طلا ، 4 نقره و 3 برنز بود كه توسط سجاد بهروزی، مهدی آگاه و نواب نصیر شلال در دسته های 62،85 و 94+ كیلوگرم به دست آمد.

نواب نصیر شلال، ملی پوش دسته 94+ كیلوگرم تیم ملی وزنه برداری نوجوانان كشورمان امروز (شنبه) سوم شد و 3 مدال برنز را از آن خود كرد.

در این دسته ین پی كیو از كره جنوبی با مهار وزنه 145 كیلوگرم در حركت یك ضرب و بالای سر بردن وزنه 176 كیلوگرم و مجموع 321 كیلوگرم قهرمان شد و 3 مدال طلا را به خود اختصاص داد.

وی مین وونگ از چین تایپه با مهار وزنه های 130 و  171 كیلوگرم در حركات یك ضرب و دو ضرب و مجموع 301 کیلوگرم نائب قهرمان شد و 3 نشان نقره این پیكارها را بر گردن آویخت.

نواب نصیر شلال، ملی پوش كشورمان كه در دیدارهای رده سنی جوانان از ناحیه كمر آسیب دید و نتوانست عنوانی را به خود اختصاص دهد، در رقابت های نوجوانان نیز به میدان رفت و علیرغم مصدومیت و درد شدید در ناحیه كمر توانست با مهار وزنه های100 , 120 كیلوگرم و مجموع 220 كیلوگرم بر سكوی سوم بایستد و 3 مدال برنز را از آن خود كند.