تبیان، دستیار زندگی
جامعه ورزش هم جنگ سلطه را محکوم کرد "باشگاه پرسپولیس حملات آمریکا را محکوم کرد" بازیکنان ، مربیان، سرپرستان و دست اندرکاران باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس حملات ددمنشانه نیروهای آمریکایی و انگلیسی را به مردم بی دفاع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


باشگاه پرسپولیس حملات آمریکا را محکوم کرد

بازیکنان ، مربیان، سرپرستان و دست اندرکاران باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس حملات ددمنشانه نیروهای آمریکایی و انگلیسی را به مردم بی دفاع عراق محکوم کردند.

اکبرغمخوار با بیان این مطلب گفت: تمامی اعضای باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم انزجار خود را از حملات نیروهای خارجی به مردم عراق ابراز می دارند. وی افزود: بازیکنان تیم پرسپولیس تهران در اولین دیدار خود در سال جاری از حمله آمریکا و انگلیس به عراق ابراز تنفر خود را اعلام خواهند کرد.


جامعه ورزش هم جنگ سلطه را محکوم کرد به داد کودکان عراقی برسید

علی دایی کاپیتان ارزنده تیم ملی کشورمان که از چندی پِیش به عنوان سفیر دوستی یونیسف در ایران و منطقه تعیین شده است ، پس از به راه انداختن یک سری بازیهای دوستانه برای کمک به زلزله زده ها، طی روزهای گذشته دربیانیه ای رسمی کشتار مردم غیر نظامی عراق توسط نیروهای انگلیسی و آمریکایی را محکوم کرد.

وی با اعلام انزجار از این جنگ ابراز امیدواری کرد این نبرد خانمان برانداز با تلاش کشورها و سازمانهای مختلف هر چه سریعتر خاتمه یابد.

علی دایی همچنین با ابراز نگرانی شدید نسبت به وضعیت نابسامان زنان و کودکان عراقی و تلفات آنها در این مدت، خواهان توجه بیشتر سازمانهای جهانی نسبت به آنها و رسیدگی به وضعیتشان شد.