تبیان، دستیار زندگی
بی توجهی والدین سبب گوشه گیری فرزند ،وایبستگی وی به تنهایی و پناه بردن او به خیالات تا حدی که به مرز توهم می رسد و این همه به دلیل نیاز کودک به محبت والدینش است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : شکوفه باصری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گوبی

(معرفی فیلم،زنگ های پرورشی)

گوبی

نمایش فیلم مناسب یکی از اقداماتی است که معلمان پرورشی در زنگ های پرورشی، برای دانش آموزان انجام می دهند،‌ انتخاب فیلم مناسب برای نمایش دادن به دانش آموزان،‌ یکی از مسائل مهمی است که دبیران محترم پرورشی به آن بسیار توجه می کنند.

در این راستا مرکز یادگیری سایت تبیان،‌ به منظور پر بار کردن زنگ های پرورشی در این بخش اقدام به معرفی فیلم هایی مناسب برای دانش آموزان نموده است.

امید است که شما گرامیان، این پیشنهادات مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

گوبی

نام انیمیشن:گوبی

مخاطب: کودکان و نوجوانان

مدت : 99 دقیقه

سال تولید: 2009

محصول: کانادا

کارگردان: Wilson Coneybeare

سرپرست گویندگان : علی باقرلی

موضوع  انیمیشن:

تصور کنید اگر شما یک موجود بزرگ و غول پیکر داشتید که در مواقع سختی به شما کمک می کرد چه قدر خوب می شد؟ ویلی نوجوان 11 ساله ای است که از خانه ی جدیدشان واهمه دارد و خیال می کند که ارواح یا موجودات ترسناکی در این خانه هستند. زمانی که او آرزو می کند تا یک نفر برای کمک به او بیاید ، گوبی وارد داستان می شود. این دو رفته رفته می آموزند که چگونه روابط دوستانه داشته باشند و گوبی که از لحاظ اندام بسیار بزرگ است ولی قلب مهربانی دارد به ویلی 11 ساله کمک می کند ....

گوبی

پیام اصلی این فیلم به خانواده هاست که پیوسته به دنبال فراهم آوردن آسایش کودکانشان هستند اما فراموش می کنند فرزندانشان به محبت و آرامش بیش از هر چیز دیگری نیازمند  هستند.

بی توجهی والدین سبب گوشه گیری فرزند، وایبستگی وی به تنهایی و پناه بردن او به خیالات تا حدی که به مرز توهم می رسد  و این همه به دلیل نیاز کودک به محبت والدینش است.

البته نباید از نظر دور داشت در واقعیت شخصیتی به نام گوبی وجود نخواهد داشت که تنهایی و نیاز به محبت فرزندمان را پر کند... .

در این فیلم  این نکته نیز برجسته است که محبت دوست را نباید فراموش کرد و همیشه باید قدردان این محبت ها بود.

توصیه می شود فیلم کارتونی جذاب و دیدنی "گوبی " را با فرزندانتان تماشا کنید.


مرکز یادگیری سایت تبیان - تهیه: شکوفه باصری

تنظیم : نسیم گنجی منش