تبیان، دستیار زندگی
سرانجام روادید جواد نكونام برای رفتن به اسپانیا آماده شد و او به این كشور سفر كرد. اكنون نخستین نماینده‌ی ایران در لالیگا در پامپلونا است. پس از ورود به شهر، نكونام با سیگاندا، سرمربی اوساسونا حرف زد و با هم تیمی‌های جدیدش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگو نکونام با سایت باشگاه اوساسونا


سرانجام روادید جواد نكونام برای رفتن به اسپانیا آماده شد و او به این كشور سفر كرد.

اكنون نخستین نماینده‌ی ایران در لالیگا در پامپلونا است. پس از ورود به شهر، نكونام با سیگاندا، سرمربی اوساسونا حرف زد و با هم تیمی‌های جدیدش آشنا شد. شب گذشته سیگاندا تصمیم گرفت، نكونام برای سفر و بازی دوستانه در رن تیم را همراهی كند.

در زیر گفت‌وگوی جواد نكونام با سایت اوساسونا آمده است:

* این بار بازگشت شما با تاخیر بیشتری نسبت به بار نخست همراه بود.

- مشكل كاغذ بازی بود. در ایران بسیار نگران بودم چرا كه مجبور بودم منتظر بمانم. افزون بر این اشتیاق و امید بسیاری به رفتن و بازی كردن داشتم.

* پس از جام جهانی چه كار كرده‌ای؟

- دو هفته در تعطیلات بودم و پس از آن در تمام روزها در كشورم تمرین كردم. باور دارم كه در شرایط خوبی به سر می‌برم. برای هر چه مربی از من بخواهد آماده هستم.

* آیا پیش از آمدن به كشوری كه فرهنگ متفاوتی دارد نگران نبودی؟

- حقیقت این است كه خیر. این كشور متفاوتی است اما، می‌خواهم به سرعت خودم را با این شرایط هماهنگ كنم و می‌خواهم هر چه زودتر بازی كنم.

* آیا از قراردادهای جدید اوساسونا آگاه هستی؟

- می‌دانستم كه باشگاه تصمیم داشته با بازیكنان بسیاری قرارداد ببندد. اما، هنوز نامشان را نمی‌دانم. با همگی با آنها آشنا خواهم شد.