تبیان، دستیار زندگی
استقلال در اردوی تركیه با فنرباغچه و بشیكتاش بازی می‌كند تورنمنت چهار جانبه‌ی فوتبال «بلواستار» شهریور ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. تورنمنت بلواستار دهم تا دوازدهم شهریور ماه با حضور تیم‌های استقلال تهران، جوبی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تورنمنت « بلواستار» با شركت چهار تیم آبی جهان در تهران؛

استقلال در اردوی تركیه با فنرباغچه و بشیكتاش بازی می‌كند


تورنمنت چهار جانبه‌ی فوتبال «بلواستار» شهریور ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

تورنمنت بلواستار دهم تا دوازدهم شهریور ماه با حضور تیم‌های استقلال تهران، جوبیلو ایواتا ژاپن، النصر دبی و یكی از تیم‌های شالكه آلمان، تنه ریف اسپانیا، گلاسكو رنجرز اسكاتلند و اینتر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد.

همچنین اردوی برون مرزی استقلال 26 مرداد تا 5 شهریور در استانبول تركیه در كمپ اختصاصی فنرباغچه برگزار می‌شود. در این اردو استقلال سه بازی تداركاتی با تیم‌های فنرباغچه و بشیكتاش برگزار می‌كند. بازی با تیم فنرباغچه در استادیوم پنجاه هزار نفری این باشگاه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، محمد حسین قریب، مدیرعامل باشگاه استقلال این هفته عازم اروپا می‌شود تا ضمن قرارداد رسمی با تیم‌های فنرباغچه و بشیكتاش، مقدمات حضور یكی از تیم‌های اروپایی را برای حضور در تورنمنت تهران فراهم كند.

همچنین پس از تایید حضور یك مهاجم، یك تمرین دهنده خارجی و یك مربی ایرانی در تیم فوتبال استقلال، سه‌شنبه‌ی این هفته اسامی این افراد رسما اعلام می‌شود.

گفتنی است، نشست مطبوعاتی باشگاه استقلال نیز صبح سه‌شنبه با حضور مدیران این باشگاه و سرمربی تیم در محل باشگاه برگزار می‌شود.