تبیان، دستیار زندگی
تیم های پرسپولیس و آرسنال انگلیس آذرماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت. عصر دیروز تئودوریونگ مربی تیم فوتبال پرسپولیس راهی کمپ محل اردوی تیم فوتبال آرسنال انگلیس شد و با آرسن ونگرسرمربی این تیم به گفتگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس با آرسنال و میلان دیدار می کند


تیم های پرسپولیس و آرسنال انگلیس آذرماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

عصر دیروز تئودوریونگ مربی تیم فوتبال پرسپولیس راهی کمپ محل اردوی تیم فوتبال آرسنال انگلیس شد و با آرسن ونگرسرمربی این تیم به گفتگو پرداخت. در پایان این ملاقات مقرر شد تیم فوتبال آرسنال انگلیس آذرماه سال جاری با سفر به تهران دیداری دوستانه با تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

بر اساس توافقات صورت گرفته در این جلسه قرار است مسوولان باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای رسمی به وزارت ورزش انگلستان و باشگاه آرسنال به طوررسمی از این تیم دعوت کنند تا آذر ماه به تهران بیاید.

تیم پرسپولیس تهران در بین ماههای شهریور و مهر با تیم های مطرح انگلیس و ایتالیا دیدار می كند.

همچنین توافقات اولیه بین مسوولان پرسپولیس و آث میلان نیز انجام شده است و قرار است در ماه سپتامبر این تیم در تهران با پرسپولیس دیدار كند. البته مذاكرات پرسپولیس بیشتر برای انجام این دیدار به صورت رفت و برگشت صورت گرفته است.

گفتنی است؛ پرسپولیسی ها با دو تیم نامدار انگلیس هم مذاكراتی داشته اند و احتمالا یكی از این تیم ها هم با پرسپولیس دیدار تداركاتی برگزار می كند.