تبیان، دستیار زندگی
دور دوم تمرینات تیم ملی فوتبال كشورمان از صبح امروز آغاز خواهد شد. امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی اختصاصی با تبیان با اعلام این خبر گفت : در دور دوم تمرینات بازیكنان طی 6 روز صبح و بعد از ظهر تمری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز دور دوم تمرینات تیم ملی


دور دوم تمرینات تیم ملی فوتبال كشورمان از صبح امروز آغاز خواهد شد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی اختصاصی با تبیان با اعلام این خبر گفت : در دور دوم تمرینات بازیكنان طی 6 روز صبح و بعد از ظهر تمرین خواهند كرد كه تمرینات صبح در مجموعه ورزشی انقلاب و تمرینات بعد از ظهر در كمپ تیمهای ملی ایران برگزار خواهد شد.

قلعه نویی با اشاره به اینكه تمرینات این هفته با تاكید بر اصول هوازی خواهد بود ، افزود : 3 روزِ زوج هفته بازیكنان در زمین گلف مجموعه خواهند دوید و سه روز فرد نیز در سالنِ وزنه خواهند بود. به گفته وی از فردا مسعود شجاعی و حسین كعبی نیز در تمرینات تیم ملی حاضر میشوند و رضا عنایتی ، آرش برهانی ، فرهاد مجیدی و رسول خطیبی نیز با تماس های خود اعلام كردند ، تلاش می كنند در اولین فرصت به تمرینات تیم ملی برسند.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه از نخستین غربال بازیكنان تیم ملی خبرداد و گفت : برگزیدگان اولین فهرست تیم ، آخر هفته از میان حاضران در اردو مشخص و اعلام خواهند شد.

قلعه نویی همچنین سه عامل افت بدنی ناشی از تعطیلی لیگ ، افت روحی ناشی از نتایج رقابتهای جام جهانی و عدم حضور لژیونرها در تمرینات را از مشكلات تیم ملی در راه آماده سازی بر شمرد و گفت : تلاش می كنیم با همدلی و تلاش بیشتر این مشكلات را حل كنیم و روز 25 مرداد یك نتیجه خوب و قابل قبول مقابل سوریه بگیریم. قلعه نویی در پایان از مسوولان مجموعه ورزشی انقلاب و آكادمی المپیك تشكر كرد.