تبیان، دستیار زندگی
كودكان و نوجوانان ایرانی با شركت در مسابقه‌ای ادبی و هنری، همراهی و همدردی‌شان را با همسالان فلسطینی و لبنانی خود به نمایش می‌گذارند. این مسابقه با عنوان " كودكان سرزمین زیتون " آثار كودكان و نوجوانان ایرانی را در سه رشته ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراز همدردی بچه‌های ایران با كودكان فلسطینی و لبنانی

كودكان و نوجوانان ایرانی با شركت در مسابقه‌ای ادبی و هنری، همراهی و همدردی‌شان را با همسالان فلسطینی و لبنانی خود به نمایش می‌گذارند.

این مسابقه با عنوان " كودكان سرزمین زیتون " آثار كودكان و نوجوانان ایرانی را در سه رشته نقاشی, داستان و شعر برای ابزار همدردی آنها با بچه‌‏های ستم دیده و زجركشیده لبنانی و فلسطینی به رقابت می‌‏گذارد.

براساس این فراخوان, كودكان و نوجوانان ایرانی باید آثار خود را تا 15 شهریور به دبیرخانه مسابقه به نشانی تهران, خیابان حجاب, مركز آفرینش‌‏های فرهنگی و هنری كانون, روابط عمومی ارسال كنند.

آثار برگزیده این مسابقه در برنامه روز جهانی كودك درقالب نمایشگاهی, مهر امسال در معرض دید علاقه‌‏مندان قرار خواهد گرفت و به آثار برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است, كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در حالی كه رژیم غاصب صهیونیستی تجاوزی گسترده را به سرزمین فلسطین و لبنان آغاز و بر اثر آن تعدادی از كودكان بی‌‏گناه را شهید و زخمی كرده است, پیام همدردی بچه‌‏های سرزمین ایران خطاب به كودكان سرزمین زیتون و اعلام انزجار آنها از این جنایت‌‏ها را با برپایی این رقابت به نمایش خواهد گذاشت.