تبیان، دستیار زندگی
به احتمال فراوان بهداد سلیمی پرچمدار كاروان ایران در بازی‌های المپیك 2012 لندن خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلیمی پرچمدار ایران در المپیک 2012


به احتمال فراوان بهداد سلیمی پرچمدار كاروان ایران در بازی‌های المپیك 2012 لندن خواهد بود.

بهداد سلیمی

با توجه به اعزام رشته‌های وزنه‌برداری، شنا ، تیر و كمان، دوچرخه‌سواری، شمشیربازی، جودو و تیراندازی به عنوان گروه نخست كاروان ایران به بازی‌های المپیك لندن، بهداد سلیمی شاخص‌ترین چهره‌ كاروان ورزشی ایران به حساب می‌آید، به احتمال فراوان پرچمدار كاروان ایران در لندن خواهد بود.

این قهرمان سنگین وزن و ارزنده ایران كه اخیرا در مسابقات قهرمانی جهان با شكست ركورد یك ضرب بر بام دنیا ایستاد، یكی از شانس‌های قطعی نشان طلای ایران در المپیك محسوب می‌شود.

پیش‌بینی می‌شد كه در این دوره چهره‌هایی مانند یوسف كرمی و حمید سوریان از شانس‌های پرچمداری كاروان ایران باشند كه به دلیل برنامه زمان‌بندی مسابقات و رقابت‌های تیم‌های تكواندو و كشتی در هفته پایانی بازی‌ها این اتفاق ممكن نیست.

البته پیش‌بینی می‌شد كه در این دوره چهره‌هایی مانند یوسف كرمی و حمید سوریان از شانس‌های پرچمداری كاروان ایران باشند كه به دلیل برنامه زمان‌بندی مسابقات و رقابت‌های تیم‌های تكواندو و كشتی در هفته پایانی بازی‌ها این اتفاق ممكن نیست.

بر این اساس بهداد سلیمی وزنه‌بردار خوش آتیه ایران و دارنده ركورد سنگین وزن دنیا شانس بسیار زیادی برای پرچمداری كاروان در روز افتتاحیه بازی‌های المپیك خواهد داشت.

بخش ورزشی تبیان

منبع:ایسنا