تبیان، دستیار زندگی
خبرهایی از گوشه و کنار پاستور/احمدی نژاد یکی از پست‌های مشایی را گرفت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدی‌نژاد یک پست مشایی را گرفت!


خبرهایی از گوشه و کنار پاستور

احمدی نژاد یکی از پست‌های مشایی را گرفت


سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت جایگزین اسفندیار رحیم مشایی شد.

مشایی

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت منصوب کرد.

پیش از این اسفندیار رحیم مشایی این سمت را عهده‌دار بود.

توصیه های جالب مشایی به مدیران دولتی

شنیده شده پس از پایان جلسه رسمی هیأت دولت در چهارمحال و بختیاری در آبان ماه، اسفندیار رحیم مشایی به مدت یک ساعت و نیم برای تعدادی از مسئولان و مدیران سیاسی این استان سخنرانی کرده است. وی در این جلسه با تشریح روندی که باعث پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات سال 84 شد، خطاب به مدیران این استان گفته ما در دولت تلاشمان بر این است که جریان موافق آقای احمدی نژاد تقویت شود و در این خصوص، از حمایت های معنوی دریغ نمی کنیم. به گفته یکی از حاضران در این جلسه به خبرنگار قاصد، رحیم مشایی از این مدیران سیاسی هم خواسته که هماهنگ با دولت حرکت کنند، البته وی این روش را به معنی دخالت در مسیر انتخابات ندانسته و گفته ما به دنبال رقابت عادلانه هستیم و عملکرد مثبت دولت و مدیران در خدمت رسانی، زمینه پیروزی در انتخابات اسفند را به نفع دولتی ها بیشتر فراهم می کند.

نمی توان حقوق رئیس جمهور را تخمین زد. او به صورت رسمی حقوق نهاد ریاست جمهوری و پست ریاست جمهوری را دریافت نمی کند و همچنان حقوق هیات علمی دانشگاه علم و صنعت را می گیرد

احمدی نژاد چقدر حقوق می”‹گیرد؟

به گزارش مشرق نیوز ، هفته ‹نامه آسمان در گزارشی با عنوان «حقوقی برای یک عمر» نوشت: نمی توان حقوق رئیس جمهور را تخمین زد. او به صورت رسمی حقوق نهاد ریاست جمهوری و پست ریاست جمهوری را دریافت نمی کند و همچنان حقوق هیات علمی دانشگاه علم و صنعت را می گیرد. اعضا هیات علمی دانشگاه ها بر اساس جداول خاصی امتیاز بندی می شوند. میزان حقوق دریافتی عضو هیات علمی دانشگاه های دولتی مستقر در تهران، متوسط بین دو تا سه میلیون تومان ارزیابی می شود.

فرآوری:امیر رضوانی

بخش سیاست تبیان


منبع :فارس/مهر