تبیان، دستیار زندگی
13 مرداد به تهران می‌آیم برانكو مربی حرف گوش كنی بود! فرهاد مجیدی، مهاجم النصر امارات بار دیگر این فرصت را یافته است كه در تیم ملی فوتبال به میدان برود. او بسیار امیدوار است تا بتواند این بار نه تنها در تیم ملی ایران بدرخشد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرهاد مجیدی: سرباز تیم ملی هستم

13 مرداد به تهران می‌آیم
برانكو مربی حرف گوش كنی بود!


فرهاد مجیدی، مهاجم النصر امارات بار دیگر این فرصت را یافته است كه در تیم ملی فوتبال به میدان برود. او بسیار امیدوار است تا بتواند این بار نه تنها در تیم ملی ایران بدرخشد بلكه به فوتبال اروپا نیز راه پیدا كند.

فرهاد مجیدی در گفت‌وگویی اظهار كرد: در مورد تیم ملی باید بگویم چندین سال است كه به دلیل مسایلی من را به تیم ملی دعوت نمی‌كردند. اما، بسیار خوشحالم كه این بار تیم ملی به من اعتماد كرده است. به همین دلیل با تمام قوا به ایران می‌آیم و برای تیم ملی بازی می‌كنم.

وی افزود: با قلعه نویی صحبت كردم و قرار شد دوازده روز پیش از دیدار برابر سوریه (13 مرداد) به تمرینات تیم ملی ملحق شوم.

فرهاد مجیدی در ادامه خاطر نشان كرد: هیچ گاه با تیم ملی ایران و بازیكنان این تیم مشكلی نداشتم و پیش از جام جهانی نیز در گفت‌وگوهایی كه با روزنامه‌های اماراتی داشتم تاكید كردم كه تیم ملی ایران بازیكنان خوبی دارد. اما، متاسفانه كادر فنی این تیم در حد تیم ملی ایران نبود و تنها دلیلی كه برانكو در فوتبال ملی ایران حفظ شد این بود كه وی فرد حرف گوش كنی بود و هر چه كه از وی می‌خواستند انجام می‌داد.

مجیدی تصریح كرد: اعتقاد من این است كه اگر تیم ایران با یك مربی سطح بالا و قوی‌تر در جام جهانی شركت می‌كرد به مراتب نتایج بهتری می‌گرفت.

مهاجم النصر در مورد حضور امیر قلعه‌نویی و كادر فنی ایرانی در راس تیم ملی نیز به ایسنا گفت: قلعه‌نویی لیاقت خود را اثبات كرده است. كادر فنی فعلی تیم ملی به مراتب بهتر از مربیان درجه سه‌ خارجی است كه پیش از این برای فوتبال ایران به كار گرفته می‌شدند. موضوعی كه به طور كامل در زمینه‌ی مربیگری و بازیكنان مشهود است این است كه فوتبال ایران استعدادهای بسیار خوبی دارد.

فرهاد مجیدی افزود: تا موقعی كه تیم ملی به من احتیاج داشته باشد و مثمرثمر باشم در این تیم بازی می‌كنم و هر گاه كه دعوت نشوم برای تیم ملی دعا می‌كنم. هیچ گاه علاقه نداشتم بر علیه تیم ملی صحبت كنم و اگر پیش از جام جهانی نیز در مورد برانكو صحبت كردم برای آن بود كه مانند روز روشن بود كه تیم ملی ایران در جام جهانی نتیجه نمی‌گیرد.

وی افزود: بعضی مواقع بازیكنان به دلایل فنی از تیم كنار گذاشته می‌شوند اما، بعضی مواقع حق یك بازیكن تضییع می‌شود و در آن مواقع است كه بازیكن در این مورد صحبت می‌كند.

فرهاد مجیدی در مورد علت بازی نكردنش در فوتبال اروپا نیز یادآور شد: بسیار علاقه دارم در فوتبال اروپا بازی كنم. اما، تاكنون هیچ پیشنهاد خوبی به من ارایه نشده است. البته علت اصلی آن نیز دعوت نشدن من به تیم ملی است چرا كه تیم ملی یك ویترین مناسب برای ارایه‌ی توانایی‌های یك بازیكن است و بی‌تردید در صورتی كه پیشنهاد خوبی باشد به فوتبال اروپا خواهم رفت. پس از پایان قراردادم با الاهلی پیشنهادهایی از تیم‌های اروپایی بود كه چندان مناسب نبود و بهترین پیشنهاد برای من از تیم النصر بود كه باعث شد من به این تیم بروم.

فرهاد مجیدی در ادامه‌ با رد شایعاتی كه در مورد بی‌علاقه‌گی این بازیكن برای حضور در تیم ملی مطرح شده است تصریح كرد: این اظهارات كه در برخی روزنامه ها مطرح می‌شود بی‌ارزش است، من سرباز تیم ملی ایران هستم و با افتخار برای تیم ملی ایران بازی می‌كنم.

وی افزود: این موضوع كه گفته می‌شود عكس یكی از شیوخ اماراتی را بر روی لباسم داشته‌ام موضوع كهنه و مربوط به چهار سال پیش است. در آن روز طبق نظر باشگاه تمامی بازیكنان این عكس را زیر پیراهن خود داشتند و حركت من خواسته‌ی باشگاه بود. در هر صورت این موضوعات از سوی بعضی خبرنگاران بزرگنمایی می‌شود چرا كه آنها از این موضوعات استفاده می‌كنند تا از طریق بازیكنان منفعت ببرند.