تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی رای خود را در مورد 2 بازیکن ما اعلام کرده و فایده‌‌ای ندارد که من درباره آن نظری بدهم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به تراکتور فکر میکنم


سرمربی پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی رای خود را در مورد 2 بازیکن ما اعلام کرده و فایده‌‌ای ندارد که من درباره آن نظری بدهم.

حمید استیلی در گفت و گویی عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که با کمک بازیکنان توانستیم یک پیروزی شیرین را برابر تیم خوب و منسجم ذوب آهن کسب کنیم تا از لحاظ روحی و روانی برای بازی‌های بعدی مخصوص در لیگ برتر آماده شویم. دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و مهم پیروزی بود که ما به آن رسیدیم. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

استیلی

وی در خصوص محرومیت شیث رضایی و محمد نصرتی گفت: این رایی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داده است. هیچ فرقی نمی‌کند که بگویم عادلانه است یا خیر چون رای صادر شده است.

استیلی در پاسخ به این سؤال که پس از محرومیت این دو بازیکن چگونه نقاط ضعف خود را پوشش خواهید داد تصریح کرد: منتظر هستیم سازمان لیگ به ما اجازه دهد تا چند بازیکن جذب کنیم. در برخی از خطوط بازیکنانی را شناسایی کردیم و منتظر مذاکرات نهایی با آنها هستیم.

وی در مورد سجده شکرش پس از بازی گفت: پس از بازی از خداوند تشکر کردم که به ما کمک کرد تا به این نتیجه برسیم. بعد از بازی به مشهد رفتم تا نذرم را ادا کنم و صبح امروز هم به تهران بازگشتم.

استیلی در خصوص احتمال رویارویی پرسپولیس با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به فارس گفت: فعلا فقط به بازی به تراکتورسازی فکر می‌کنم و اگر این اتفاق بیفتد تا آن زمان فاصله زیادی داریم تا نقاط ضعف خود را جبران و به نقاط قوت تبدیل کنیم.

وی افزود: روز جمعه یک بازی بسیار سخت مقابل تراکتورسازی داریم. تراکتورسازی تیمی بسیار خوب و دارای کادر فنی خوبی است. امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم و شرایط خودمان را در لیگ بهبود ببخشیم. در بازی با ذوب آهن نشان دادیم شایستگی‌های زیادی برای موفقیت داریم و امیدوار هستم با رسیدن مصدومان شرایط بهتری داشته باشیم.

استیلی درباره علی کریمی اظهار داشت: متاسفانه مصدومیت کریمی در چند بازی گذشته برای ما مشکلاتی را درست کرد. او هر روز که بهتر شود، می‌تواند بیشتر به کمک پرسپولیس بیاید. کریمی بازیکن با تجربه و بسیار خلاقی است و می‌تواند با حضورش در زمین به بازیکنان جوان کمک و قفل بازی را باز کند.

استیلی درباره علی کریمی اظهار داشت: متاسفانه مصدومیت کریمی در چند بازی گذشته برای ما مشکلاتی را درست کرد. او هر روز که بهتر شود، می‌تواند بیشتر به کمک پرسپولیس بیاید. کریمی بازیکن با تجربه و بسیار خلاقی است و می‌تواند با حضورش در زمین به بازیکنان جوان کمک و قفل بازی را باز کند.

استیلی در پایان در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه در بازی برابر تراکتورسازی به فارس گفت: امیدوارم هواداران روز جمعه ما را تنها نگذارند و حامی تیمشان باشند تا بتوانیم با یک نتیجه خوب و با کمک هواداران به 3 امتیاز برسیم. حضور هواداران انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع :فارس