تبیان، دستیار زندگی
اوساسونا با نكونام در لیگ قهرمانان اروپا اوساسونا از تیم‌های حاضر در لیگای اسپانیا تمام برنامه‌های خود را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده معطوف داشته است.  این تیم شمالی اسپانیا كه تیمی كوچك در میان تیم‌های اسپ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش كیكر از تیم جواد نکونام

اوساسونا با نكونام در لیگ قهرمانان اروپا


اوساسونا از تیم‌های حاضر در لیگای اسپانیا تمام برنامه‌های خود را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده معطوف داشته است.

این تیم شمالی اسپانیا كه تیمی كوچك در میان تیم‌های اسپانیایی به شمار می‌آید, فصل گذشته به مقام چهارمی لیگا دست یافت و به عنوان آخرین تیم اسپانیا راهی مرحله مقدماتی (حذفی) لیگ قهرمانان اروپا شد.

این تیم كه از شهر پامپلونا در رقابت‌های اروپایی حاضر خواهد شد, زیر نظر خوسه آنجل زیگاندا تمرین می‌كند. چرا كه خاویر آگوئیره سرمربی موفق فصل گذشته‌ی این تیم راهی اتلتیكو مادرید شده است. خبر دیگر برای اوساسونا آن است كه «وبو» بازیكن كامرونی خط حمله‌ی این تیم سوغاتی بهتر از بیماری «مالاریا» به اسپانیا نداشت. او كه برای مرخصی به زادگاهش رفته بود، در آنجا دچار این بیماری شد و اكنون در حالی كه بیماری او بهبود نیافته است. راهی اسپانیا شده است.

اوساسونا كه در فصل نقل و انتقالات جواد نكونام بازیكن بیست‌وپنج ساله‌ی تیم ملی ایران و «فونت» مهاجم فصل پیش ویارئال را به خدمت گرفته است. چندی پیش روبرتو سولدادوی مهاجم را نیز از رئال مادرید به طور قرضی به خدمت گرفت.