تبیان، دستیار زندگی
/ نگرانی ها در دفاع پرسپولیس فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر نایب قهرمان فصل گذشته رقابت های جام اتحادیه انگلیس تن به شکست داد . تیم فوتبال پرسپولیس که از شنبه هفته جاری اردوی تدارکاتی خود را در اتریش برپا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست پرسپولیس مقابل نایب قهرمان جام اتحادیه انگلیس /

نگرانی ها در دفاع پرسپولیس


فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر نایب قهرمان فصل گذشته رقابت های جام اتحادیه انگلیس تن به شکست داد .

تیم فوتبال پرسپولیس که از شنبه هفته جاری اردوی تدارکاتی خود را در اتریش برپا کرده است در دومین دیدار تدارکاتی عصر دیروز در زمین تیم محلی "گلارا" به مصاف تیم ویگان انگلیس رفت و در پایان با نتیجه 4 بر 2 بازی را به حریف خود واگذار کرد.

دو تیم در نیمه اول با ترکیبی از نفرات اصلی خود به مصاف هم رفتند که طی آن تیم انگلیسی موفق شد با گل های هنری کامرا (2 گل) و امیل هسکی پرسپولیس را شکست دهد.

در نیمه دوم دوتیم با ترکیبی متفاوت از نیمه اول به میدان آمدند که در این نیمه پرسپولیس اکثر دقایق بازی را در اختیار داشت و توانست دوگل خورده خود را جبران کند.

در دقیقه 52 بازی "آندریاس یوهانسون" گل چهارم تیم ویگان را به ثمر رساند اما پرسپولیس موفق شد در دقایق 53 و 85 حسین بادامکی و فرزاد آشوبی دروازه تیم دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس را باز کند تا این دیدار درپایان با برتری 4 بر 2 تیم انگلیسی به پایان برسد.

پرسپولیس در این بازی فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشت اما ناهماهنگی خط دفاعی این تیم باعث ایجاد نگرانی هایی شده است که به همین دلیل کادر فنی قصد دارد با به خدمت گرفتن یک مدافع ایده آل این نگرانی را برطرف کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی خود روز یکشنبه هفته جاری برابرتیم لاتسیو ایتالیا با نتیجه 4 بر 1 تن به شکست داده بود