تبیان، دستیار زندگی
‌ی باشگاه استقلال با وزیر رفاه؛ قریب شاید بماند عصر دیروز تعدادی از اعضای هیات مدیره‌ باشگاه استقلال در نشستی با رییس مجمع عمومی این باشگاه برنامه‌های آینده‌ی این باشگاه را بررسی كردند. طبق خبرهای رسیده اعضای هیات مدیره باشگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال با وزیر رفاه؛

قریب شاید بماند


عصر دیروز تعدادی از اعضای هیات مدیره‌ باشگاه استقلال در نشستی با رییس مجمع عمومی این باشگاه برنامه‌های آینده‌ی این باشگاه را بررسی كردند.

طبق خبرهای رسیده اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست خود با وزیر رفاه و رییس مجمع عمومی باشگاه استقلال ضمن بررسی مباحث مطرح شده ؛ بر لزوم انجام تغییرات در شرایط مدیریتی و آینده كاری این باشگاه تاكیدكردند و حتی دیروز خبر رسید با تاکید پرویز كاظمی وزیر رفاه محمد حسن قریب، مدیر عامل باشگاه استقلال جای خود را به شخص دیگری بدهد. اما با خبرهایی که امروز دریافت کردیم به نظر می رسد موضوع جدایی قریب منتفی است و هیات مدیره در رایزنی های جدید خود همچنان بر باقی ماندن قریب در پست مدیر عاملی تاکید دارند.

علت این امر هم مطرح شدن نام منوچهر صالحی نماینده‌ی تام الاختیار وزیر رفاه در امور باشگاه استقلال به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ی مدیر عاملی این باشگاه است و موجب شده هیات مدیره در مورد جدایی قریب تجدید نظر کنند و خواهان ابقای وی شوند.