تبیان، دستیار زندگی
چهارمین دوره نمایشگاه گیم اکسپو دبی از روز چهارشنبه مورخ 9/9/90الی شنبه 12/9/90 از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر با حضور شرکت های تولید کننده بازی های ملی کشورمان از جمله موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان و چندین کشور دیگر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی دبی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور  تبیان در نمایشگاه گیم اکسپو دبی

نمایشگاه گیم اکسپو دبی

چهارمین دوره نمایشگاه گیم اکسپو دبی از روز چهارشنبه مورخ 9/9/90الی شنبه 12/9/90 از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر با حضور شرکت های تولید کننده بازی های ملی کشورمان از جمله موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان و چندین کشور دیگر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی دبی برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی، چهارمین دوره نمایشگاه گیم اکسپو دبی از روز چهارشنبه مورخ 9/9/90الی شنبه 12/9/90 از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر با حضور شرکت های تولید کننده بازی های ملی کشورمان از جمله موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان  و چندین کشور دیگر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی دبی برگزار می گردد.

در این نمایشگاه تعدادی از مدیران پروژه های موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان و نمایندگان این موسسه در کنار یکدیگر برای ارائه بهتر و بیشتر محصولات در کنار دیگر شرکت های تولید کننده بازی حضور پیدا می کنند.

گفتنی است، اطلاعات تکمیلی و برنامه های جدید در رابطه با غرفه تبیان و چهارمین دوره نمایشگاه گیم اکسپو دبی همه روزه در سایت تبیان قابل مشاهده است.

تنظیم: هومن بهلولی