تبیان، دستیار زندگی
576;ار کوتاه ورزش دانشگاه آزاد شرکت درمس&#157...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار کوتاه ورزش دانشگاه آزاد

شرکت درمسابقات بين المللی کشتی جايزه بزرگ اسپانيا صدر نشينی شطرنج بازان در پايان دور هشتم جام دوستی آذربايجان

تيم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی نماينده کشورمان برای شرکت در مسابقات بين المللی اسپانيا که 22 تا 24 فروردين ماه در شهر مادريد برگزار می شود، عازم اين شهر خواهد شد.

دکتر بهرام قديمی مدير کل تربيت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در اين باره  گفت: از22 تا 24 فروردين ماه سال جاری مسابقات بين المللی کشتی با نام جايزه بزرگ"Grand pary" در شهر مادريد اسپانيا برگزار می شود و تيم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی به نمايندگی از طرف کشورمان برای شرکت در اين مسابقات عازم اين شهر خواهد شد.

وی همچنين افزود: تيم دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از 7 کشتی گير به مربيگری کوروش عليزاده وبه سرپرستی سيد علی نامی ، روز سه شنبه 19 فروردين ماه عازم شهر مادريد می شوند.

قديمی اضافه کرد: در اين مسابقات حسين رنگرز در وزن 55 کيلو گرم، بهنام طيبی در وزن 60 کيلوگرم، علی نوايی در وزن 96 کيلو گرم، رضا رمضان زاده در وزن74 کيلو گرم، پژمان درستکار در وزن 84 کيلو گرم، مجيد سيفی در وزن 96 کيلو گرم و هادی پورعلی جان يا عليرضا حيدری در وزن 120 کيلو گرم برای تيم ما به ميدان خواهند رفت.

تيم واليبال ساحلی مردان دانشگاه آزاد اسلامی به نمايندگی جمهوری اسلامی ايران در چهارمين دوره تورنمنت بين المللی قهرمانی آسيا و اقيانوسيه در کشور تايلند شرکت خواهد کرد.

اين مسابقات با حضور تيمهای مدعی قهرمانی از 20 تا 22 فروردين ماه در شهر پاتالونگ و از 25تا 27 فروردين ماه در شهر "سان خولای" کشور تايلند برگزار می شود.

تيم واليبال ساحلی اين دانشگاه متشکل از ابراهيم سن سبيلی و فيروز تابش نژاد با مربيگری حميد موحدی، يکشنبه 17 فروردين ماه ، تهران را به مقصد بانکوک ترک خواهد کرد.

شطرنج بازان دانشگاه آزاد اسلامی در پايان دور هشتم و با کسب 5/16 امتياز همچنان در صدر تورنمنت بين المللی جام دوستی جمهوری آذربايجان قرار دارند و ميزبان با 5/15 امتياز دوم است.

به گزارش ايسنا، تيم شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی که به نمايندگی کشورمان از نهم فروردين ماه در کشورآذربايجان حضور يافته، همچنان در يک رقابت نزديک از ميزبان پيش است.

در اين مسابقات در جدول استاد بزرگی ، احسان قائم مقامی در روز پنجشنبه 14 فروردين ماه، برابر محمد يارف، استاد بزرگ آذربايجانی با رتبه بين المللی 2596 به نتيجه مساوی دست يافت.

در جدول استادی و در دور هفتم نيز مرتضی دربان و بهروز مرادی با مهره سياه به ترتيب برابر لقمان گوليف و استاد بين المللی شکروا پيروز شدند وعلی نيک نداف و حسن عباس فرمقابل حريفان خود تن به شکست دادند، دردورهشتم نيزمرتضی دربان با ارايه يک بازی خوب برابرايلگار باجارانی به نتيجه تساوی دست يافت تا اولين نرم و درجه استاد بين المللی را کسب کند. حسن عباسی فر نيز لقمان گوليف را پشت سر گذاشت.علی نيک نداف برابردولتف شکست خورد و بهروز مرادی و بابايف به نتيجه مساوی رضايت دادند.